איזיג'ט מציעה: בדיקת גודל תיק היד – באפליקציה

חברת הלואו קוסט לא מתעקשת על משקל תיק היד שעולים אתו למטוס, אבל כן על המידות שלו – מה שגורם למתחים מיותרים ולתשלומים שניתן לחסוך ● תכונה חדשה באפליקציה שלה נותנת לכך פתרון

התכונה החדשה באפליקציה של איזיג'ט. צילום: יח"צ

הודעה לטסים באיזיג'ט: תכונה חדשה באפליקציה של חברת הלואו קוסט, שעושה שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה, מאפשרת לסרוק את תיק היד לפני שמגיעים לשדה התעופה, ולוודא שהוא במידה המתאימה והמותרת לנשיאה בגוף המטוס. כרגע, המאפיין זמין רק במכשירי iOS של אפל – iPhone 6S ואילך. משתמשי האנדרואיד יצטרכו להמתין.

שלא כמו חברות לואו קוסט אחרות, נוסעי איזיג'ט יכולים לשאת עמם כבודת יד ללא הגבלת משקל, אך מנגד – החברה מקפידה מאוד על ממדי הכבודה המקסימליים המותרים. האפשרות החדשה תחסוך מהנוסעים את אי הוודאות בנוגע למידות תיק היד שלהם וההתמודדות עם חיובים נוספים ובלתי צפויים לפני שעולים למטוס, כתוצאה מתיק יד שגודלו מעבר למותר.

המאפיין מבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה בשילוב המצלמה של הטלפון החכם. תוצאות הסריקה מוצגות על המסך בתיבה בתצוגת תלת ממד ובהתאם – מתקבל אישור האם מידות התיק מתאימות או לא.

דניאל יאנג, מנהל תחום החוויה הדיגיטלית באיזיג'ט, אמר כי "חשבנו על דרכים להוריד את המתח שחווים הלקוחות בשדה התעופה, ועל ידי אימוץ הטכנולוגיה החדשנית הזו אנחנו מסייעים להפוך את חוויית הטיסה למהנה וקלה יותר עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים