טלדור ביצעה פרויקט תקשורת במירס; ההיקף הכספי: כעשרה מיליון שקלים

הפרויקט בוצע במשרדיה החדשים של מירס בקרית שדה התעופה, וכלל רשת LAN מאובטחת, רשת WiFi, מרכזיית IP, ומערכת תקשורת אחודה ● רונן צרפתי, מנכ"ל טלדור תקשורת: "מערכת התקשורת החדשה תאפשר חיבור מהיר בין כל הגורמים השונים במירס - הנהלה, תפעול, תשתיות, ושירות לקוחות

טלדור תקשורת, מקבוצת טלדור, ביצעה פרויקט נרחב של הקמת תשתיות תקשורת במתחם מירס החדש בקרית שדה התעופה. הפרויקט החל לפני fשלושה חודשים והסתיים לאחרונה. היקפו הכספי עמד על כעשרה מיליון שקלים.

לפני כמה חודשים עברה מירס מתל אביב למשרדיה החדשים במתחם בקרית שדה התעופה, ששטחם הכולל הוא כ-10,000 מטרים רבועים. במסגרת המעבר, הקימה טלדור תקשורת רשת תקשורת קווית (LAN) ודטה-סנטר, מבוססים על טכנולוגיה של  ג'וניפר (Juniper). הפתרון כלל התקנה של 3,000 נקודות תקשורת אקטיביות למשתמשי קצה, וכן הטמעה של פתרון אבטחת מידע לרשת של ג'וניפר.

בשלב הראשון של הפרויקט אופיינו הצרכים התקשורתיים של מירס. לאחר מכן, הרשת תוכננה ונבנתה במטרה לאפשר הרחבות והוספת יישומים מתקדמים בעתיד. ברשת שולבו מנגנוני מיתוג וירטואליים של סיסקו (Cisco), מנגנוני שרידות מתקדמים וקישורי 10 Gigabit לריכוזי התקשורת. בנוסף, הקימה טלדור תקשורת רשת WiFi המבוססת על נקודות גישה Symbol של מוטורולה (Motorola); מרכזיית טלפוניית IP; ומערכת תקשורת אחודה של אווייה (AVAYA), הכוללת אלפי שלוחות.

אורן פנחס, ראש אגף תשתיות תקשוב במירס תקשורת, אמר, כי "הקמת הרשת בזמן הטמעה מהיר, אפשרה לנו  מעבר חלק  וזמין למתחם החדש". רונן צרפתי, מנכ"ל טלדור תקשורת, הוסיף, כי "מערכת התקשורת החדשה תאפשר חיבור מהיר בין כל הגורמים השונים במירס – הנהלה, תפעול, תשתיות, ושירות לקוחות. בכך, היא תאפשר לחברה לשרת טוב יותר את מנוייה, מאחר ובארגון כמו מירס, התקשורת היא רצפת הייצור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים