בקרוב: עדכון אפליקציות דרך ה-Play Store בלי לוג-אין לגוגל

ענקית הטכנולוגיה שואפת לספק חוויית שימוש באפליקציה עקבית יותר למשתמשים ותבדוק עדכונים אוטומטיים עבור אפליקציות אנדרואיד שנכללו בניידים מראש עם רכישתם, ללא צורך בהתחברות לחשבון הגוגל

יתעדכנו בעצמן? אפליקציות. צילום אילוסטרציה: BigStock

גוגל מתכננת להציג פונקציונליות חדשה שתעדכן אוטומטית את היישומים שהוטענו מראש על הנייד, באמצעות ה-Google Play, גם כאשר המשתמשים אינם מחוברים לחשבונות הגוגל שלהם. בעזרת התכונה החדשה שואפת ענקית החיפוש לספק "חוויית אפליקציה עקבית יותר למשתמשים", כך דיווח ביום ו' אתר Android Police.

הדיווח מתבסס על מכתב שציטט האתר, שאותו שלחה גוגל למפתחים, ושממנו ניתן היה ללמוד על התכנית. החברה פנתה למפתחים שיש להם אפליקציות שמוטענות מראש בטלפונים, בכדי לתת להם יתרון ידידותי לשינוי העתידי, שאמור להיכנס לתוקף לדבריה "בחודשים הקרובים".

תחול רק על מכשירים שעובדים על מערכת Android Lollipop

עד כה, כשהמשתמשים לא היו מחוברים לחשבונם בגוגל האפליקציות המותקנות מראש במכשיריהם, כולל זו של החנות, ה-Play Store, לא זכו לעדכונים, אבל בקרוב תתחיל החברה "בבדיקת תכונה חדשה שתאפשר ל-Google Play לעדכן באופן אוטומטי אפליקציות שנטענות מראש (על הנייד בעת רכישתו – ג"פ), בתוספת אפשרות למשתמשים לכבות תכונה זו בכל עת, אם ירצו בכך. זה גם אמור לעזור למפתחים להפחית עלויות תקורה נדרשות בכדי לתמוך בגרסאות של אפליקציות מיושנות", כך צוין במכתב, שבו ייעצה הענקית למפתחים לוודא שכל העדכונים באפליקציה שלהם פועלים כראוי בהיעדר חשבון גוגל.

לפי הדיווחים, התכונה החדשה תחול רק על מכשירים שעובדים על מערכת Android Lollipop או גרסאות מערכת הפעלה חדשות יותר, ועדיין לא ברור מתי בדיוק היא תורכז באופן רשמי ותגיע לכל המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים