Galaxy S10 יושק בעוד שבוע: יש חדש תחת השמש?

נראה שסמסונג לא צפויה להוציא שום "שפנים" חדשים בהכרזת ההשקה הצפויה ב-20 בחודש ● מההדלפות נודע כי החברה תשיק שלושה דגמים של המכשיר החדש: ה-S10 הסטנדרטי, ה-S10e שיהיה גרסה מוזלת, וה-S10 Plus המשופר

סמסונג

עוד לפני שהושק רשמית, כבר הגיעו ההדלפות על מכשיר ה-Galaxy S10 החדש של סמסונג לכל פינה אפשרית על כדור הארץ, ונראה שסמסונג לא צפויה להוציא שום "שפנים" חדשים בהכרזת ההשקה הצפויה בעוד כשבוע, ב-20 בחודש.

כעת, מנסה החברה להמשיך את גל הבאזים, ופותחת הרשמה מוקדמת שתחל ב-20 בחודש ועד ה-7 במרץ, ולמרות שאינה אומרת זאת בבירור, המסקנה היא שהמכשיר יהיה זמין לרכישה ב-8 במרץ. מי שמשדרגים ממכשירים ישנים יותר יקבלו עד 550 דולר על מכשירים הישן.

סמסונג עצמה לא פרסמה פירוט מדויק על המכשיר החדש, אבל ממה שידוע בעקבות ההדלפות, החברה תשיק שלושה דגמים של המכשיר החדש: ה-S10 הסטנדרטי, ה-S10e שיהיה גרסה מוזלת וה-S10 Plus המשופר. לפי דיווחים, יהיה גם דגם שיתמוך ב-5G, אם כי הוא לא יהיה זמין יחד עם הדגמים האחרים. כל הדגמים יכללו את מעבד סנאפדראגון 855 של קוואלקום (או את המעבד המקביל הקנייני שלה, Exynos, בשווקים מסוימים), טביעת אצבע בתוך המסך, Wi-Fi 6, מצלמה קדמית בתוך שקע בחלק העליון של המסך, ויש גם דיבורים על מהדורה מוגבלת עם גב קרמי, 12 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM ו-1 טרה-בייט של זיכרון אחסון.

כמו יצרניות אחרות, גם סמסונג חווה ירידה במכירות בעקבות תנאים כלכליים ושווקים רוויים, שאינם ממהרים לשדרג מכשירים – לצד תחרות קשה מצד יצרניות אחרות המספקות מכשירים ברמה דומה, אך במחירים זולים בהרבה. הרשמה מוקדמת בוודאי תיתן לחברה רושם ראשוני על רמת הביקוש העתידית של המכשירים החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים