שמתם לב שאתם מאבדים פתאום עוקבים באינסטגרם? זה באג

החברה שבבעלות פייסבוק אישרה שהסיבה לכך שמניין העוקבים של משתמשים ברשת החברתית שלה ירד במיליונים - מה ניתן לראות בקלות אצל סלבס - היא כשל טכני שעל תיקונו היא עובדת כעת

תוספות וחידושים. אינסטגרם

הרשת החברתית אינסטגרם הודיעה שהיא שוקדת על מציאת פתרון לתופעה שעליה דיווחו מספר משתמשים, שמתבטאת בירידות חדות במניין העוקבים שלהם.

"אנו מודעים לבעיה שגורמת לשינוי במספר מספרי העוקבים של חשבונות בעבור אנשים מסוימים כרגע", צייצה אינסטגרם בטוויטר אתמול (ד'). "אנחנו פועלים לפתור את זה מהר ככל האפשר".

יוצרי יוטיוב מצליחים – ביניהם ג'יימס צ'ארלס וזאק קלייטון, שלכל אחד מהם מיליוני עוקבים באינסטה – החלו לדווח בציוצים על העניין כבר בלילה של יום ג'. "למה איבדתי פתאום עכשיו חצי מיליון עוקבים, אינסטגרם, אחותי?", צייץ צ'ארלס כלפי הרשת המצולמת.

ירידת מספרי העוקבים ניכרת באופן מובהק אצל הסלבריטאים הבינלאומיים של הרשת החברתית מבוססת הסטוריז והצילומים, שנמצאת בבעלות פייסבוק. במקרה של הזמרות אריאנה גרנדה וסלינה גומז, למשל, מספר העוקבים פשוט ירד במיליונים.

במהלך יום האתמול, אינסטגרמרים רבים ופחות נערצים בחרו לשפוך את ליבם ולשטוח את דאגתם מהתופעה ברשת המקבילה, טוויטר. משתמשים "רגילים" שבהם יש מעט פחות עניין, דיווחו על כך שמספר העוקבים שלהם ירד בעד 50, בעוד שאחרים, שלהם יותר אינטראקציות חברתיות באינסטגרם, אמרו שאיבדו יותר מ-1,000 עוקבים בבת אחת.

לפי Fast Company, הסלבריטאיות גרנדה – שאחריה עוקבים לא פחות מ-145.2 מיליון בני אדם באינסטה – וגומז – אשר לה יש כיום 143.2 מיליון עוקבים – "איבדו" כל אחת 3 ו-2 מיליון עוקבים, בהתאמה.

היו מי שסברו שהתופעה המשונה והמלחיצה היא תוצאה של מבצע של אינסטגרם לניקיון הפלטפורמה מעוקבים מזויפים וחשבונות בוטים, אבל אז החברה עצמה הודיעה שהבעיה היא למעשה באג שגורם למספרים העוקבים המוצג בפרופילי המשתמשים להשתנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים