Netwise הטמיעה מערכת לניהול העסקת מורים ברשת עמל; ההיקף הכספי: 300 אלף שקלים

המערכת תחליף את הטפסים הידניים שהיו קיימים עד כה בבתי הספר של הקבוצה ● עמרי כהן, סמנכ"ל כוח אדם בקבוצת עמל, אמר שהמערכת "קולטת ומנהלת נתונים שהיא מקבלת ממגוון גורמים: בתי הספר, משרד החינוך ומערכת השכר"

קבוצת עמל החלה להפעיל בימים אלה מערכת לניהול מורים שהוקמה על ידי חברת Netwise ברשת בתי הספר שלה. מהחברה נמסר, כי המערכת תייעל את תהליכי העבודה בה ועתידה לחסוך לעובדים זמן וכסף. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד ב-300 אלף שקלים.

עמרי כהן, סמנכ"ל כוח אדם בקבוצת עמל, אמר, כי "המערכת הממוחשבת שהקימה חטיבת Netwise Systems מהווה את ליבת המערכת לניהול ואישור העסקת מורים בקבוצת עמל. היא קולטת ומנהלת נתונים שהיא מקבלת ממגוון גורמים: בתי הספר, משרד החינוך ומערכת השכר". לדבריו, "המערכת מבצעת תפקידים שבעבר חייבו עבודה ידנית מרובה, ויש בה כדי לייעל את מערך כוח האדם במטה, תוך צמצום זמן התגובה וטעויות בדיווח".

לדברי יוסי אסא, משנה למנכ"ל Netwise, "עד הקמת המערכת לא היו בקבוצת עמל טפסים ממוחשבים, והעבודה כולה התבצעה באמצעות מילוי ידני של טפסי כוח אדם. אישור הטפסים המתקבלים מבתי הספר היה תהליך ידני שהמתבצע במספר מחלקות מקצועיות שונות במטה הקבוצה, כאשר התהליך כלל הקלדות נוספות בכל מחלקה, למטרת מעקב, בקרה וקבלת החלטות, לרבות הקלדה של נתונים מתוך הטפסים למערכת השכר ולמערכת מינהל בתי הספר. במצב זה היה ריבוי טפסים ידניים וצורך להזין ולבקר ידנית אלפי טפסים מידי חודש, בתהליכי העבודה מסורבלים וארוכים שהמערכת פתרה".

קבוצת עמל מעסיקה אלפי מורים ועובדי מינהל בעשרות מכללות ובתי ספר תיכוניים שניתן בהם חינוך מקיף, עיוני, מדעי, טכנולוגי ומקצועי לנוער, וכן נערכות בהם השתלמויות שונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים