לינקדאין השיקה כלי להזרמה חיה של וידיאו
הרשת החברתית המיועדת בעיקר לאנשי מקצוע השיקה את LinkedIn Live - כלי שיענה על צורך בשיחות וידיאו חיות בעסקים ● ההזרמות צפויות לכלול אירועים כגון הענקות פרסים עסקיים, כנסים והשקות מוצרים, מפגשי שאלות ותשובות מול בכירים, שיחות רווחים עם משקיעים, ועוד, אבל גם יאפשרו תקשורת וידיאו לבודדים
סוף סוף – הזרמה חיה של וידיאו מגיעה ללינקדאין. או יותר נכון כמעט מגיעה. הכלי, שמכונה פשוט LinkedIn Live, יגיע כהתחלה רק למשתמשים נבחרים בארצות הברית בלבד, כחלק מתכנית פיילוט, אבל בקרוב, לדברי החברה, ניתן יהיה להירשם להשתתפות בניסוי הכלים הזה.
הרשת המקצועית – אשר מתגאה בכמעט 600 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם – התמהמה מעט בכל הקשור לאימוץ תחום הווידיאו. היא הציגה פיצ'ר של העלאת סרטונים לשירות רק באוגוסט 2017, והכניסה לראשונה מודעות וידיאו אל הפיד שלה רק באביב האחרון. כעת הבהירה לינקדאין שווידיאו הוא הפורמט שהעניין בו צומח במהירות הגדולה ביותר על הפלטפורמה שלה – לצד תכנים כתובים מקוריים, חדשות ששותפו בה ושאר תכנים – ולכן החליטה לקחת צעד קדימה בתחום המבוקש.
בנוסף, לדברי הרשת החברתית, החברים הפעילים בה מקדישים עד פי שלושה יותר זמן לצפייה במודעות וידיאו על הפלטפורמה מאשר בתוכן ממומן סטטי, ומודעות וידיאו מקבלות 30% יותר תגובות מכל תוכן שיווקי אחר שמופיע בעדכון שלה.
אחרי פייסבוק ואינסטגרם באו כולם
וידיאו בהזרמה חיה הפך להיט בקרב משתמשים בעיקר בזכות שילובו ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. כיום כל שירות חופף מתכוון להוספת תמיכה בפורמט המבוקש. לפי לינקדאין, מאחר שווידיאו בהזרמה חיה הפך לתכונה המבוקשת ביותר גם על ידי משתמשיה, היא מבטיחה שתעריך כיצד התקבל הפיילוט שלה, על מנת להביא את התכונה לשימוש לכל החברים ובקרוב. טופס בקשה לחברים ולחברות המעוניינים להצטרף לתכנית הבטא ולהתנסות ב-LinkedIn Live יהיה זמין בקרוב ב-LinkedIn Help Center.
לדברי לינקדאין, היא מתמקדת בשתי מתכונות של הזרמות חיות בווידיאו – סרטונים אינטראקטיביים וסרטונים קצרצרים ומוקצבים בזמן. כדוגמאות לסרטונים אינטראקטיביים ב-LinkedIn Live ניתן לציין יועצי כספים בשיחות אישיות עם לקוחות וכן למשל מורים במפגשים מול תלמידים, או אפילו מהנדסי חברות טכנולוגיה שיעבירו תכנים לתלמידי מדעי המחשב. בצד העסקי יותר השירות עשוי להתאים לאירועים כגון הענקות פרסים עסקיים, כנסים והשקות מוצרים, מפגשי שאלות ותשובות מול בכירים, שיחות רווחים עם משקיעים, ועוד.
לינקדאין, שנמצאת בבעלות מיקרוסופט מאז 2016, יצרה גם שותפות עם Wirecast, Switcher Studio, Wowza Media Systems, Socialive ו-Brandlive לצורך פיתוח תוכן בעבור LinkedIn Live. על פי TechCrunch, מיקרוסופט להוטה לכלול בשירות של לינקדאין שידורי סטרימינג חיים מקצועיים, ולצורך כך היא משתפת פעולה עם מספר חברות ההפקה מהתחום, שיעזרו ליוצרים לייצר משהו שראוי לצפות בו, ולא תכנים טראשיים סתמיים.
תגובות
(0)