פריסקייל ישראל תאחד את פעילות התכנון בעומר עם זו שבהרצליה; לעובדים מהדרום תוצע תעסוקה במרכז

על פי החברה, המהלך הנוכחי יחסוך עלויות תפעול שונות הכרוכות בתחזוקתו של האתר ● ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל: "לעובדים מהדרום שימשיכו את פעילותם נאפשר גמישות מקסימלית של שילוב עבודה מהבית לפי צרכי פרויקטי התכנון העתידיים של החברה"

פריסקייל ישראל תאחד במהלך החודשים הקרובים את פעילותו של מרכז התכנון שמפעילה החברה בעומר עם המרכז בהרצליה – כך הודיעה החברה הערב (ב'). למרביתם של 60 העובדים בעומר תציע החברה המשך תעסוקה בהרצליה, נמסר, ללא דרישה להעתקת מקום מגורים, תוך גמישות בעבודה ממרחק.

"המכירות של פריסקייל העולמית בשנת 2008 הגיעו ל-5.2 מיליארד דולרים, והרווחים עמדו על 515 מליון דולרים, אולם המשבר בשוק הטכנולוגיה והקשיים בפניהם ניצבת החברה בשנת 2009 מחייבים היערכות חדשה ושינויים גלובליים, כולל איחוד מרכזי פיתוח קטנים עם גדולים יותר", מסר ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל.

לדברי קשת, המהלך הנוכחי יחסוך עלויות תפעול שונות הכרוכות בתחזוקתו של האתר. "מדובר בתהליך שיימשך מספר חודשים. הפתיחה של השלוחה בעומר, שעשתה חיל לאורך השנים, באה מכוונה ורצון לשיתוף פעולה הדוק עם אוניברסיטת בן גוריון ולטובת הרחבת אפשרויות ההעסקה בדרום, אבל, הנסיבות הגלובליות המחייבות התייעלות, מאלצות אותנו למהלך של איחוד הפעילות עם זו שבהרצליה".

הוא הוסיף, כי "יש בהחלט כוונה ששיתוף הפעולה היוצא דופן שנוצר לאורך השנים עם אנשי האוניברסיטה, מדרגים שונים ומחלקות שונות, יימשך גם בעתיד. לעובדים מהדרום שימשיכו את פעילותם נאפשר גמישות מקסימלית  של שילוב עבודה מהבית לפי צרכי פרויקטי התכנון העתידיים של החברה".

פריסקייל פעילה בשוק המיקרו-אלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לשווקי הרישות וה-Wireless ברחבי העולם, לשוק הצרכני והתעשייתי ולתעשיית הרכב. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. הפעילות של החברה בישראל כוללת פיתוח ותכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל. בחברה מועסקים כיום כ-600 עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים