סמסונג חוזרת לעט האלקטרוני

לפי מסמכי הגשת פטנט שנחשפו לאחרונה, מתכננת ענקית הטכנולוגיה לחדש את העט האלקטרונית שלה S-Pen ולשלב בה גם מגנון צילום

ה-S-Pen של סמסונג. צילום: BigStock

לפי מסמכי הגשת פטנט שנחשפו לאחרונה, סמסונג מתכננת בימים אלו לחדש את העט האלקטרוני שלה, ה-S-Pen, ולשלב בה גם מגנון צילום.

בשרטוטים שנחשפו ניתן לראות שילוב של רכיב ומנגנון אופטיים במרכז העט, בחלק שממוקם בצמידות מעל לחוד 'הכתיבה' שלו, וממנו ועד לקצה ניתן לראות עוד ארבעה חיישנים לאורך הדרך, וכן מודול נוסף שמטרתו להעביר באמצעותו את התמונה אל גורם מארח – או נכון להיום, בהתאם להיסטוריית המוצרים של החברה, להעבירה אל מכשיר במשפחת ה-Galaxy Note היוקרתית שלה.

ייתכן שהשרטוטים של הפטנט רומזים גם על שילוב של יכולות זום.

על אף שאין כמעט ספק שבסמסונג ימשיכו לשמור, לפחות בינתיים, את מכשירי ה-Note כמכשירי הקצה העליון שמצוידים בעט אלקטרוני, המסמכים שנחשפו לאו דווקא הצביעו על כך שמצלמה תשולב בעט כבר בדור הנוכחי של הסדרה.

כך או כך, סמסונג בינתיים מתכוונת לשמור על הפרדה בין סדרת ה-Note לסדרת ה-S שלה, כך שהעט לא אמור להיות משולב במכשירי ה-Galaxy S 10 שההכרזה הרשמית עליהם תהיה בהמשך החודש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    רצוי לעשות הגהה בכל המאמרים, כי יש שגיאות בכולם. אך כאן זה צורם בִּמיוחד, כי זה גם בכותרת וּלאורך כל הכתבה! עט יכול להיות רק אלקטרוני, ולא אלקטרונית, כי המִלּה היא זכר בלבד!!! אנא תקנו, ואַל תשאירו את הבוּרות לראווה. תודה.

אירועים קרובים