סופרבול 2019: וויקס שוב תככב תמורת 5.25 מיליון דולר
בפעם החמישית ברציפות תופיעה פרסומת של החברה הישראלית בהשתתפות הסופר-מודל קרלי קלוס
פרסומת של וויקס הישראלית, החברה לבניית עצמאית של אתרי אינטרנט, תוצג היום (א') במהלך שידורי הסופרבול – זו הפעם החמישית ברציפות בחמש השנים האחרונות. כך דיווחה היום החברה. על פי דיווחים שונים החברה שילמה עבור הופעה זו 5.25 מיליון דולר.
בחברה אמרו כי הפרסומת, בת 30 השניות, תשודר ברבע השלישי של המשחק בכיכובה של קרלי קלוס, סופר מודל המוכרת בעולם, יזמית, והמייסדת של Kode with Klossy ארגון המייצר אפשרויות למידה לנשים צעירות בתחום הטכנולוגיה.
פרסומת הסוברבול של וויקס. צילום: יו-טיוב.
במהלך הפרסומת נראית קלוס מעדכנת את האתר האישי שלה, ומדגישה כמה מהפיצ'רים המקצועיים הרבים שוויקס מציעה ללמעלה מ-140 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
"אנחנו אוהבים את ההשפעה, ההתרגשות ואת הקהל המגוון והרחב שהסופרבול מביא איתו ואנחנו בטוחים שזה ממשיך ליצור תהודה גם בקרב הקהל שלנו" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של וויקס.
לדבריו, "הקמפיינים שלנו הם תמיד שילוב של מוצר, אישיות ונרטיב עבור הלקוחות שלנו. החזון שלנו עובד טוב בערוצים השונים ולכן היה לנו קל לקחת את הקריאייטיב הדיגיטלי שלנו ולעשות לו אופטימיזציה למשחק הגדול על המסך הגדול. אנחנו נרגשים לחזור לסופרבול פעם נוספת".
תגובות
(0)