תוכן שיווקי

Direct Experts השלימה פרויקט שדרוג לתשתיות הדואר האלקטרוני בדלתא גליל

31/01/2019 07:00
דלתא גליל

כתב: הילל יוסף.

חברת דלתא גליל השלימה באחרונה פרויקט שדרוג לתשתיות הדואר האלקטרוני וה-Active Directory. את הפרויקט תכננה וביצעה חברת האינטגרציה Direct Experts.

הפרויקט כלל קונסולידציה לשרתי הדואר של החברה, הפזורים בעולם. הפרויקט החל לפני חצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

דלתא גליל תעשיות היא חברה ציבורית ישראלית, אשר עוסקת בייצור ובשיווק של הלבשה תחתונה, גרביים, חולצות ובדים, בגדי ספורט, הלבשת פנאי (Leisurewear) והלבשת ילדים ותינוקות. היא הוקמה בשנת 1975 על ידי דב לאוטמן ז"ל ואליעזר פלג. החברה מעצבת ומפתחת את מוצריה בעיקר בישראל ובארצות הברית, וייצור המוצרים נעשה בקבלנות משנה ובמפעליה של הקבוצה במזרח התיכון ובמזרח הרחוק.

מומחי Direct Experts מתמחים בהקמה של מערכות מידע ודטה סנטרים גדולים. הפרויקט הנוכחי כלל קונסולידציה ושדרוג של שירותי דואר מבוססי מיקרוסופט Exchange 2007, הפזורים במספר רב של אתרים בעולם – לתשתית דואר חדשה, מבוססת Exchange 2016, ושדרוג של ה-Active Directory מגרסת 2008 לגרסת 2016 – במתקני הדטה סנטר הראשיים. תשתית הדואר משרתת את כלל הסניפים של החברה בעולם.

"הפרויקט בוצע באופן מקצועי ומסור"

לדברי אלדד קורדובה, מנכ"ל Direct Experts, "בהיבט הטכנולוגי, עלה הצורך לשדרג את היכולות של המערכת, להגדיל את רמת השרידות ולייעל את תהליכי הניהול. לשם כך, הקמנו מערכת מרכזית, הכוללת טופולוגיה היברידית מול Office 365, וביצענו הגירה של כל השירותים והנתונים למערכת החדשה".

קורדובה הוסיף כי "כחלק מהפרויקט, הקמנו מנגנון שרידות וחלוקת עומסים מאובטח, מבוסס F5". לדבריו, "מעבר לגרסה מתקדמת ונתמכת, המטרה המרכזית בפרויקט הייתה למבצע את המערכת בטופולוגיה שרידה, לטובת עבודה מול יותר מ-40 אתרים ברחבי הגלובוס. כך, נתנו לאנשי ה-IT של דלתא גליל תצורה של ניהול מרוכז ושרידות ברמה גבוהה – לטובת המשתמשים בארגון". הוא סיכם באומרו כי "מה שייחד את הפרויקט היה התצורה המבוזרת של המערכת: נדרשנו להתמודד עם האתגר של פריסה גלובלית, בין השאר באתרים במצרים, סין וארצות הברית".

חן רון, מנהל תשתיות דלתא גליל, ציין כי "ביצענו שדרוג של התשתיות, איחוד שרתים, הוספת יכולות חדשות ושיפור של רמת השרידות – וכל זאת בלא השבתה או פגיעה בחוויית המשתמש. הפרויקט בוצע על ידי Direct Experts בשיתוף הדוק עם צוות התשתיות של דלתא, באופן מקצועי ומסור".

Direct Experts מתמחה בייעוץ, תכנון, הקמה ושירות של תשתיות IT – פיזיות, וירטואליות ובענן. החברה פעילה בהקמה מקצה לקצה של מערכי מחשוב ארגוניים – דטה סנטרים. החברה, שהוקמה בשנת 2012 על ידי אלדד ועידן קורדובה, שניהם יוצאי יחידת ממר"ם, מספקת שירותים לארגוני אנטרפרייז ו-SME, והיא שותפה עסקית וטכנולוגית של ספקיות הטכנולוגיה המובילות, דוגמת מיקרוסופט, VMware ,HPE ,F5 ועוד.

אירועים קרובים