חילן טק הטמיעה מערכת לניהול שכר בהדסה; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים
מערכת חילן PRO סופקה למרכז הרפואי במודל תוכנה כשירות, ותנהל גם את כרטיסי הנוכחות של העובדים ● ישראל ברקו, מנהל אגף שיווק ומכירות בחילן טק: "המערכת תאפשר להדסה לנהל את מערך השכר והנוכחות במודל של מיקור חוץ, המפחית עלויות ומשאבים פנימיים"
חילן טק הטמיעה מערכת לניהול שכר במרכז הרפואי הדסה, הכולל את הדסה הר הצופים והדסה עין כרם. בנוסף, מערכת חילן PRO, שסופקה במודל תוכנה כשירות (SAS), תבצע ניהול נוכחות עבור עובדי המרכז הרפואי. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אך הוא הוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים.
המערכת בהדסה מתחברת מרחוק לתוכנה הפועלת בבית חילן טק. כך, נתוני השכר ונוכחות העובדים מועברים באופן מקוון לחילן לצורך ביצוע החישובים, ולאחריהם מקבלים העובדים תלושי שכר מעודכנים. עובדי הדסה אף יכולים לקבל גישה לנתוני השכר שלהם דרך האינטרנט, בצורה מאובטחת.
ישראל ברקו, מנהל אגף שיווק ומכירות בחילן טק: "המערכת תאפשר להדסה לנהל את מערך השכר והנוכחות במודל של מיקור חוץ, המפחית עלויות ומשאבים פנימיים". ברקו הוסיף, כי "אנו שמחים לצרף גוף גדול וחשוב דוגמת המרכז הרפואי הדסה למערך לקוחותינו.
תגובות
(0)