אסוס השיקה בישראל שורה של מחשבים חדשים

החברה השיקה את סדרות ה-ROG וה-TUF, שמיועדות לגיימרים, ואת סדרות ה-Zenbook וה-Vivobook

מחשב מסדרת ה-ROG של אסוס. צילום: יח"צ

אסוס השיקה היום (ג') בישראל, במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב, את סדרות ה-ROG וה-TUF ואת סדרות ה-Zenbook וה-Vivobook החדשות.

סדרות ה-ROG וה-TUF מיועדות לגיימינג, והן מציגות חידושים בעיצוב וביכולות. מחשב ה-(ROG Zephyrus S (GX531GM שבסדרה מאפשר לשחק את המשחקים במארז דק ובמשקל קל, עם מסגרת מסך דקה, תצוגה ברמת IPS, זמן תגובה של שלוש מילי-שניות, מערכת קירור שלדברי החברה שומרת על המחשב במדדים האופטימליים ביותר, מעבד Core i7 מהדור השמיני של אינטל ומאיץ גרפי GeForce GTX 1070 Max-Q של Nvidia.

מחשב זה זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר של החל מ-10,190 שקלים.

מחשב מסדרת ה-TUF של אסוס. צילום: יח"צ

מחשב מסדרת ה-TUF של אסוס. צילום: יח"צ

סדרת מחשבי הגיימינג הזולים יותר TUF מיועדת לגיימרים חובבנים ומציעה גדלי מסך של 15.6 ו-17.3 אינץ'. גם מחשבים אלה כוללים מעבד Core i7 מהדור השמיני של אינטל לצד מאיץ גרפי GeForce GTX 1060 של Nvidia. נפח זיכרון ה-RAM שלהם הוא 32 ג'יגה-בייט, הם עומדים בסטנדרט הצבאי MIL-STD-810G וכוללים מערכת קירור משופרת. מחשבי הסידרה מעוצבים עם מסגרת מסך קטנה לעומת הלפטופים המסורתיים וכוללים צגי מט ללא השתקפות.

דגמים אלה זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר של החל מ-4,690 שקלים.

מחשב מסדרת ה-Zenbook של אסוס. צילום: יח"צ

מחשב מסדרת ה-Zenbook של אסוס. צילום: יח"צ

לצד הסדרות הללו השיקה החברה את המחשבים החדשים מסדרות ה-Zenbook וה-Vivobook, המתאפיינים בעיצוב קומפקטי ומסך NanoEdge בעל מסגרת דקה.

מחשבי ה-Zenbook החדשים מגיעים בגדלי מסך של 13, 14, ו-15 אינץ', והם כוללים גם את משטח NumberPad החדשני, שהופך את משטח העכבר למקלדת נומרית בלחיצת כפתור. המחשבים מצויים בנוסף במעבדי Core של אינטל מהדור השמיני, גרפיקת Nvidia ומצלמת אינפרה-אדום תלת ממדית, שמאפשרת כניסה למערכת באמצעות זיהוי פנים, בעזרת Windows Hello – גם בתנאי סביבה חשוכים.

כל הדגמים עומדים בדרישות של הסטנדרט הצבאי לאמינות (MIL-STD-810G) ועוברים שורה של בדיקות תפעול בתנאים קיצוניים, לרבות מבדקי גובה, טמפרטורה ולחות, בנוסף למבדקי נפילות, חבלות ו-ויברציה.

דגמים אלה זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר של החל מ-4,290 שקלים.

מחשב מסדרת ה-Vivobook של אסוס. צילום: יח"צ

מחשב מסדרת ה-Vivobook של אסוס. צילום: יח"צ

סדרת ה-VivoBook כוללת מחשבים ניידים קלי משקל, עם מעבדי אינטל מהדור השמיני עד רמת Core i7, צבעים ייחודיים, ציר ErgoLift וצג NanoEdge בעל שוליים דקיקים משלושת צדדיו, וכן את המאיץ הגרפי GeForce MX150 של Nvidia.

דגמים אלה זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר של החל מ-3,790 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים