AirPods 2: אוזניות ששומעות רק בקול בעליהן

דיווח: בגירסת האוזניות החדשה תתאפשר נתינת הוראות ל-Siri גם באמצעות האוזניות ולא רק באמצעות הטלפון ● האוזניות יגיבו רק לקול של המשתמש שהגדיר אותן, ולא לקולות של אחרים

AirPods של אפל. צילום: BigStock

אפל מתכוונת לפי הדיווחים להשיק את הדור השני של האוזניות האלחוטיות שלה עוד במהלך מחצית השנה הראשונה של 2019. לפי הדיווחים, שהולכים ומצטברים,

אפל בונה רבות על האוזניות החדשות, AirPods 2 בתקווה שימשיכו את סיפור ההצלחה של החברה עם הדור הראשון שלהן, ובתקווה שגם יספקו דחיפה קדימה שוב למכירות החברה.

כפי שכבר נודע, האוזניות הללו אמורות יהיו לספק יכולות ביומטריות שונות וככל הנראה גם להציע עדכון מסוים בהיבט של העיצוב שלהן.

הוראות ל-Siri גם באמצעות האוזניות

אבל בגרסת הבטא המעודכנת של iOS 12.2, עדכון חדש שאמורה אפל להציג בקרוב עבור מערכת ההפעלה של ה-iPhone וה-iPad, מגלה עוד משהו מעבר לעיצוב המשויך לתפקוד של האוזניות, וזה האפשרות לתת הוראות ל-Siri גם באמצעות האוזניות ולא רק באמצעות הטלפון.

לפי האתר 9to5Mac, שחשף את האפשרות המעודכנת הזו בהגדרות של Siri, מדובר בתהליך התאמה שאמור גם להוביל לכך שהאוזניות יגיבו רק לקול של המשתמש שהגדיר אותן, ולא לקולות של אחרים – וזה הגיוני. מעבר לכך זה גם אומר שתהיה אפשרות 'לדבר עם האוזניות' באופן ישיר אפילו אם הטלפון בכיס, לדוגמה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    במה זה שונה מהמצב היום??? נקישה כפולה באוזניה וסירי מופעלת גם אם הטלפון בחדר השני...

  2. Your mother

    If we were going there today then maybe I’ll get some food before dinner tonight but

אירועים קרובים