תוכן שיווקי

Priority Software ולב תשעשרה בשת"פ למען קידום תעסוקת נשים

במסגרת שיתוף הפעולה תוצענה ללקוחות לב תשעשרה חבילות מיוחדות לשירותי הנהלת חשבונות ושירותי חשבות שכר על בסיס מערכת Priority

24/01/2019 11:08
חברות לב תשעשר. צילום: יח:"צ

Priority Software, חברה בינלאומית מובילה בפיתוח פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, ולב תשעשרה, מיזם תעסוקתי-חברתי הפועל להגברת התעסוקה של נשים בצפון הארץ, הודיעו בימים אלו על שיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו תוצענה ללקוחות הארגון חבילות מיוחדות לשירותי הנהלת חשבונות ושירותי חשבות שכר על בסיס מערכת Priority.

בנוסף לשירותי הנהלת החשבונות ושירותי חשבות שכר, לב תשעשרה תציע גם שירותי תמיכה טלפונית ללקוחות Priority Zoom, התוכנה של פריוריטי לניהול עסקים קטנים.

"בחרנו בפריוריטי כמערכת הבית שלנו, לא רק בזכות המוצר המצויין והיותה תוכנת ניהול הארגון הנפוצה ביותר בישראל, אלא בעיקר משום שמצאנו בה שותף שמחוייב לצעוד איתנו לקידום אג'נדה חברתית-עסקית", אמרה חנה רדו יזמת ומייסדת הארגון.

לדבריה, "אנו חולקים את האמונה בחשיבות הבטחון התעסוקתי להעצמה אישית תוך שילוב ערכים של מצוינות עסקית ושירותית".

רדו ייסדה את מיזם לב תשעשרה כפרויקט המשך למיזם מדבר תשעשרה, הפועל במצפה רמון ומספק שירותי משרד מרחוק והוקם לפני כשלוש שנים.

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software, הוסיף "לב תשעשרה לוקח חזון חברתי, שקל מאד להתחבר אליו, ומתרגם אותו לעשייה עם השפעה מיידית. הרעיון של שירותים פיננסיים מרחוק מיטיב גם עם תעסוקת נשים בצפון וגם עם חברות בכל רחבי הארץ, היכולות ליהנות משירותים ברמה המקצועית ביותר תוך תרומה חברתית. זה בדיוק סוג המיזמים שאנו שמחים וגאים לקחת בהם חלק, ואני בהחלט מצפה לעשייה משותפת פורה".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software/. צילום: יח"צ

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software/. צילום: יח"צ

על לב תשעשרה

בראש מיזם לב תשעשרה עומדת רדו- משנה ליו"ר מקאן ויזמת עסקית חברתית סדרתית (מדבר תשעשרה, SUPERSONAS) המקדישה את חייה ליצירת שיוויון מגדרי ולחיזוק מעמד האישה.לב תשעשרה היא האחות הקטנה של מדבר תשעשרה- מיזם עסקי-חברתי היושב במצפה רמון ומספק שירותי PA ואדמיניסטרציה מרחוק. לב תשעשרה הינו מיזם תעסוקתי- חברתי המאמין בחשיבות הביטחון התעסוקתי כאמצעי להעצמה אישית, ועל כן מעסיק את נשות צפת המוכשרות כמנהלות חשבונות וחשבות שכר לתת שירותי הנהלת חשבונות מרחוק.

על  Priority Software:

Priority Software מפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי.  פתרונות פריוריטי מאופיינים בגמישות ובפתיחות המאפשרות התאמה מקסימלית לצרכים משתנים של חברות בכל הגדלים והתעשיות: מחברות קטנות בתהליכי צמיחה ועד תאגידים בינלאומיים הזקוקים למערכת ERP  רב חברתית עשירה. המערכת של פריוריטי משפרת את היעילות העסקית, חוויית הלקוח והנגישות בזמן אמת למידע ולתובנות עסקיות. פריוריטי זוכה להכרה בינלאומית על ידי אנליסטים ואנשי מקצוע מובילים הודות לחדשנות המוצרית  והתמיכה בטכנולוגיות עכשוויות, ביניהן ענן ומובייל. עם משרדים בארה"ב, ישראל ובריטניה, ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, פריוריטי משרתת כיום כ 75,000 חברות ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.

 

אירועים קרובים