איבו טוטב, חבר הנהלת Software AG: "המיזוג עם IDS Scheer יצר קבוצת ייעוץ חזקה"

"נכנסנו בגדול לתחום הטמעות הסאפ", אמר טוטב לשליח אנשים ומחשבים, ששוחח עימו בתערוכת סביט ● לדבריו, "נעבוד בישראל עם חברת סקר, שתספק לנו ייעוץ עסקי בעוד אנחנו נתמקד בדיגיטציה. כרגע, אין בכוונתנו להתעסק בסאפ גם בשוק זה"

"איש מהיועצים המועסקים בחברה לא צריך לדאוג בעקבות המיזוג שלנו עם IDS Scheer. הכישורים של היועצים המקוריים שלנו, שמתמחים ב-IT, שונים מאלה של אנשי IDS Scheer, שמתמחים בתחום העסקי. שתי הקבוצות משלימות זו את זו", כך אמר לאנשים ומחשבים איבו טוטב, חבר הנהלת Software AG, שרכשה לפני מספר חודשים את חברת הייעוץ IDS Scheer.

טוטב שוחח עם אנשים ומחשבים במסגרת תערוכת סביט (CeBIT), הנערכת בהנובר שבגרמניה. במסגרת תפקידו אחראי טוטב על קבוצות הייעוץ ב-Software AG. לדבריו, "עד היום נחלנו הצלחה גדולה בביצוע אוטומציה של תהליכים עסקיים בקרב הלקוחות שלנו, אך לא היו לנו הכישורים הדרושים על מנת לשפר עבורם את התהליכים או לייעץ להם בנוגע לשינויים ארגוניים. לאחר הרכישה של IDS Scheer, אנו יכולים לספק גם את השירותים הללו".

טוטב אמר, כי "עד לא מזמן חשבנו שהטמעת SOA היא פרויקט עצמאי. הפרויקטים הללו שיפרו את מצבם של ארגונים שמערכות ה-IT שלהם כבר לא יכלו להתמודד עם הדרישות החדשות של השוק והרגולטורים, אבל הסתבר שגם זה לא מספיק. צריך לשלב את המשאבים הקיימים בארגון עם תוספות נקודתיות של תוכנה חדשה, ולהפוך את המערכות המיושנות לחדשות וגמישות – כאלה המסוגלות להתמודד עם השינויים". טוטב סיפר, כי ל-IDS Scheer לא הייתה נציגות ישירה בישראל, והיא הסתייעה בחברת סקר על מנת שתייצג אותה. לדבריו, "אנחנו מתכוונים לעבוד בישראל ולהסתייע בייעוץ העסקי של סקר, בעוד אנחנו נתמקד בדיגיטציה".

האם תיכנסו לתחום הטמעת הסאפ (SAP) גם בישראל?
"ובכן, בגרמניה, אוסטריה ושווייץ נכנסנו בגדול לתחום הסאפ, אבל בישראל אין לנו  נוכחות בתחום ובשלב זה אנו לא מתכוונים להיכנס אליו. יש מספיק אפשרויות לצמיחה בתחום המודלים העסקיים, ובעוד כשנה נבחן את הנושא מחדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים