מיקרוסופט מחסלת את Windows 10 Mobile

החברה החליטה להפסיק את התמיכה בגרסת המובייל של מערכת ההפעלה לקראת סוף השנה ● ההערכות הן שהיא מתכוונת להשיק במקום טלפון Surface

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

מיקרוסופט מחסלת את פלטפורמת הסלולר של Windows 10 – החל מ-10 בדצמבר. החברה פרסמה בסוף השבוע דף תמיכה תחת הכותרת "סיום התמיכה ב-Windows 10 Mobile: שאלות נפוצות", שבו היא מסבירה, בין היתר, כי "הטכנולוגיה התפתחה לצד הצרכים והציפיות של הלקוחות והשותפים, שכבר אימצו את פלטפורמות ומכשירי iOS או אנדרואיד. הצהרת המחויבות של מיקרוסופט להעצים כל אדם וארגון על פני כדור הארץ כדי להשיג יותר מאלצת אותנו לתמוך באפליקציות הסלולריות שלנו במכשירי אנדרואיד ו-iOS הנתמכים".

משתמשי Windows 10 Mobile בגרסה האחרונה לא יוכלו עוד לקבל עדכוני אבטחה, תיקוני באגים ותמיכה אונליין החל מ-10 בדצמבר השנה, כאמור.

לדברי החברה, תכניות תמיכה בתשלום ושירותי חברות מצד שלישי עשויים להימשך, אך היא שבה והדגישה שהיא לא תספק עוד עדכונים או טלאים לפלטפורמה, שתמשיך להיתמך עד ה-11 ביוני השנה.

מכשירי Windows 10 עצמם ימשיכו לתפקד, אך הדבר מהווה סיכון, משום שהם לא יזכו לעדכוני אבטחה ולשירותים כמו שחזור מגיבוי. מיקרוסופט ממליצה לנטוש את המכשירים הללו שלה ולעבור למכשירי iOS או אנדרואיד.

יש המעריכים שחיסול הפלטפורמה הסלולרית של Windows 10 סולל את הדרך להצגת טלפון Surface, שקרוי בשם הקוד אנדרומדה, ולפי השמועות יהיה סמארטפון מתקפל – השלב הבא בהתפתחות הסלולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים