גוגל מפות יתחיל להראות מגבלת מהירות לנוהגים

התכונה, שמתחילה להתגלגל לכל רחבי ארה"ב והעולם, היא כזו שכבר נמצאת בפיילוט במשך 3 שנים באזור המפרץ ● בנוסף לה מכניסה גוגל גם מידע על גלאי מהירות לשירות - שהולך ונהיה דומה לווייז המתחרה

Google Maps

כלי המפות של גוגל, ה-Google Maps, החל להציג את גבולות המהירות בערים נבחרות באזור המפרץ שבקליפורניה לראשונה כבר בשנת 2016. התכונה היתה אמורה להגיע אל ערים אחרות במשך הזמן, אבל זה לא קרה. בסוף השבוע זיהה אתר Android Police הופעה של מגבלת מהירות בערים אמריקניות שבהן התכונה לא נראתה קודם לכן.

גם אנשים באזורים מסוימים של ארצות הברית, מחוץ לאזור המפרץ, מתחילים לראות הודעות של מגבלת מהירות באפליקציה שלהם במהלך הניווט. משתמשים מניו יורק, לוס אנג'לס ומינסוטה כולם דיווחו שנתקלו לראשונה במגבלת המהירות במסלול הניווט שהכינו באמצעות כלי המפות של ענקית החיפוש. לדבריהם, סמן מופיע בפינה השמאלית התחתונה בזמן שימוש בניווט, ומציין מה המהירות המותרת לנהיגה בכביש המסוים.

לא ברור מדוע הרחבת תפוצת התכונה התעכבה זמן רב כל כך וגוגל עצמה לא הסבירה את הנושא. החברה משתמשת לעתים קרובות באזור המפרץ, מקום משכן המטה שלה שבמאונטיין וויו, כאזור מבחן, אבל לרוב לא נוהגת להשאיר את הפיילוט רק במתכונת המצומצמת לתקופות ממושכות.

גם גלאי מהירות על הכוונת

התכונה החדשה מציגה גם סמל לציון מיקום של מצלמות מהירות. Mashable מדווח כי נהגים יקבלו הודעת אודיו כאשר הם מתקרבים לגלאי מהירות, ממש בדומה לווייז המתחרה.

העדכון לגבי גלאי המהירות יחל להופיע כעת גם למשתמשים בדנמרק ובריטניה מלבד בארצות הברית, בעוד שהסמלים של מגבלת המהירות אמורים להגיע מעכשיו גם לאוסטרליה, ברזיל, קנדה, הודו, אינדונזיה, מקסיקו, רוסיה ובריטניה מלבד למשתמשים בארה"ב.

לא ידוע מתי יגיע החידוש לישראל. בהתחשב בכך שזה לקח כמעט שלוש שנים עד שהתכונה התרחבה אל מחוץ לאזור המפרץ, זה לא יהיה מפתיע אם זה ייקח עוד המון זמן עד שהיא תמצא את דרכה עד אלינו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פייגי

    שלום וברכה, ראיתי את הפוסט הזה, אני כרגע מפתחת תוכנה הקשורה למהירות הנסיעה בכבישי ישראל, הפוסט ממש דבר אלי, אבל אני צריכה אותו די בדחיפות, לכן אשמח לדעת אם יש webAPI שמימנו ניתן לשלוף מידע על מהירות נסיעה מותרת כבישי ישראל. תודה רבה.

אירועים קרובים