תוכן שיווקי

Y-tech תציע את פתרון האחסון המהפכני של Infinidat כשירות ענן ללקוחותיה

השירות יוצע דרך חוות השרתים שלה בארץ ● תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech: "נגדיל את היקף האחסון של לקוחותינו בישראל ל-1.5 פטה בייט"

13/01/2019 13:25
Y-tech

קבוצת המחשוב Y-tech חתמה על הסכם עם Infinidat, המובילה באספקת פתרונות אחסון נתונים מתקדמים לארגוני אנטרפרייז. לפי ההסכם, תציע Y-tech את InfiniBox, פתרון האחסון המהפכני ומבוסס התוכנה של Infinidat, למאות לקוחותיה ברחבי הארץ כשירות ענן דרך חוות השרתים שלה בישראל.

פתרונות האחסון של Infinidat יתווספו לסל העשיר של שירותי Y-tech, הכוללים פתרונות תקשורת מאובטחים כספקית אינטרנט (ISP), שירותי אינטגרציה, שירותי ענן מגוונים והגנות סייבר מתקדמות בפלטפורמה ייעודית בשם Azure-IL, שהקימה Y-tech בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט. פתרונות האחסון מוצעים ללקוחות Y-tech על ידי שותפיה העסקיים של הקבוצה, המתמחים בשיווק שירותים אלה למגזר העסקי ולארגונים.

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech. צילום: שירן כרמל

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech. צילום: שירן כרמל

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל קבוצת המחשוב Y-tech, אמר כי "Infinidat היא שם דבר בשוק האחסון העולמי, ופתרונותיה המתקדמים יעשירו עתה את סל הטכנולוגיות והשירותים שאנחנו מציעים למאות לקוחותינו בארץ. הצבנו לעצמנו כיעד להגדיל, באמצעות Infinidat, את היקף האחסון של לקוחותינו בארץ ל-1.5 פטה-בייט, ולהעשיר במקביל את יכולות האחסון שלהם לרמה הגבוהה ביותר בשוק העולמי".

אורן ישרים, מנהל מכירות אזורי ב-Infinidat, ציין כי "אנחנו רואים בספקיות הענן מנוע צמיחה משמעותי להמשך התפתחות וגידול החברה. באמצעות ערוץ זה אנחנו מאפשרים גם לארגונים בסדר גודל בינוני וקטן (SMB) ליהנות מהיתרונות הבולטים של פתרון האחסון שלנו, שמתוכנן בעיקרו לארגונים גדולים, בעלי נפחים גבוהים. מהפכת הענן תופסת נתח משמעותי בשוק שירותי ה-IT המנוהלים, ו-Y-tech ידועה בשוק הישראלי כחברת פתרונות ותיקה ומובילה בתחום. הבחירה ב- Infinidatתאפשר ל-Y-tech לשפר את רמת השירות הגבוהה והאיכותית ללקוחותיה, תוך שמירה על פשטות וזמינות ללא פשרות".

במסגרת ההסכם תספק Y-tech ללקוחותיה את פתרון האחסון של Infinidat, שמציע נפחי אחסון הולכים וגדלים, עד 8 פטה-בייט, במסד בודד וברמת ביצועים גבוהה ביותר, הכוללת מאות אלפי ואף מיליוני IOPS. ה-InfiniBox, שיוצע דרך חוות השרתים המקומיות של Y-tech, מספק רמת זמינות של 99.99999%, ביצועים ללא פשרות וקלות תפעול שאין שנייה לה בשוק האחסון. בפתרון משולבת גם יכולת שיחזור נתונים מהירה מסוגה והמשכיות עסקית עבור היישומים הקריטיים ביותר.

אירועים קרובים