נטקום הטמיעה מערכת Contact Center במשכן לאמנויות הבמה; ההיקף הכספי: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת טלפוניה מודולרית של אווייה התומכת בכל סוגי הממשקים ● יהודה בכר, סמנכ"ל מכירות לשוק האזרחי בנטקום: המערכת מודולרית, והיא תאפשר למשכן לאמנויות הבמה להרחיב את יכולותיה בהתאם לצרכיו העתידיים"

נטקום, מקבוצת מלם-תים, הטמיעה מערכת מוקד שירות מלא (Contact Center) במשכן לאמנויות הבמה. במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת טלפוניה מודולרית של אווייה (AVAYA) התומכת בכל סוגי הממשקים – שלוחות חכמות, אנלוגיות ו-IP, ומערכת Contact Center של החברה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בחצי מיליון שקלים.

כמו כן, הוטמעה מערכת ליצירת דו"חות היסטוריים, ממשקי תשאול, מסדי נתונים וממשקי הצגת נתונים משלימים למשתמשים – כולם פותחו על ידי מומחי נטקום. בנוסף הותקנו גם 150 שלוחות טלפוניה, אשר משרתות ארבעה מוקדי שירות: שני מוקדי מנויים ושני מוקדי קופות בתיאטרון הקאמרי ובבית האופרה.

יהודה בכר, סמנכ"ל מכירות לשוק האזרחי בנטקום: "במסגרת הפרויקט הוסבו מוקדים מתצורה בסיסית לתצורה מודרנית ללא השבתת השירות. ביצענו התאמה טכנולוגיות למערכות המידע הקיימות, ללא צורך בהשקעה כספית נוספת. המערכת מודולרית, והיא תאפשר למשכן לאמנויות הבמה להרחיב את יכולותיה בהתאם לצרכיו העתידיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים