תוכן שיווקי

מכסחי העלויות: החברה שפיתחה אלגוריתם שחותך בעלות התפעול ומשפר זמינות

06/01/2019 13:48
קורלטה

מערכות המחשוב, כיום יותר מתמיד, חיוניות לפיתוח כלכלי וחברתי. שירותי המחשוב הם שירותים כמו אספקת החשמל והמים. המורכבות והתפעול של מערכות אלה, בשילוב האיומים מצד גורמי חוץ שונים, מייצגים איומים לא רק על בעלי החברות וספקי השירותים, אלא על החברה כולה.

בכדי למזער את הסיכונים, לארגונים נגרמות עלויות תפעול ושירות של מערכי המחשוב השונים (ולא משנה באם זה בענן או בכל פורמט אחר) בסכומים של מאות רבות עד מיליוני דולרים בשנה, ופתרונות החומרה/תוכנה שייתנו מענה הולם יבשילו רק בעוד כמה שנים לפחות.

מה עד אז? קורלטה חושפת פתרון מקיף, שכולל שילוב של אלגוריתם ייחודי פרי פיתוחה, שאף קיבל פטנט רשום בארצות הברית. מדובר באלגוריתם שהצליח לפצח את הקושי והאתגר שארגוני מחשוב גדולים מתמודדים אתם ביום יום – העדר פלטפורמה אחת, שמאגדת ומנגישה את תמונת המצב של מערך המחשוב וההשקעות שלו בתשתיות המחשוב מול השכבות העסקיות ויחידותיה השונות בצורה פשוטה ובגישה פרו-אקטיבית.

זה הזמן…

אחרי חמש שנים של פיתוח האלגוריתם הייחודי, שהינו פריצת דרך בשקיפות המידע ביחס לאותו עולם תשתיות מורכב, קורלטה מסתערת על השוק, שאף חברה לא הייתה מוכנה להתמודד עד היום עם האתגר בו – היכולת לאיסוף מידע מתשתיות המחשוב המורכבות והמסורבלות (IT Maze) ולהפוך אותו לנגיש כך שמנהלים, מבקרי פנים וחוץ ו/או כל גורם ללא רקע טכנולוגי, שרוצה ונדרש להבין לעומק את מערך התשתית, יכול לעשות זאת בקלות, ללא ידע, ולצלול פנימה, לכל פרמטר. ייחודיות הפתרון היא בכך שהוא מנגיש את מערך התשתיות לשכבה העסקית בצורה פשוטה, ברורה ונגישה. הוא מבוסס דשבורד ידידותי למשתמש, שעוזר למקבלי ההחלטות להשיג את אותה שקיפות לה ציפו.

עופר לקסמן, מנכ"ל קורלטה. צילום משפחתי

עופר לקסמן, מנכ"ל קורלטה. צילום משפחתי

עופר לקסמן, מנכ"ל קורלטה, אמר כי "המערכת הייחודית מספקת יכולת לפקח על פעולות ה-IT מנקודת המבט של המנהל ומאפשרת לו, בפעם הראשונה, להעריך את השימוש בטכנולוגיה והתמורה לעסקים על ידי קישור שכבת התשתיות לשכבה העסקית, ללא קשר למקום הימצאו במרכז הנתונים של הארגון – מקומי, בענן או כל שילוב אחר".

לקסמן הוסיף כי "לחשיבה מחוץ לקופסה ולתפיסה החדשה שלנו אנחנו קוראים Correlata Transformation Value Chain. התפיסה הזו מאפשרת בפעם הראשונה להציג את התמונה המלאה של מערך התשתיות – הן בראייה תפעולית והן בראייה עסקית, מה שיוצר סוג של תקשורת אפקטיבית בין המחלקות והרמות השונות בארגון. זאת, תוך חיסכון משמעותי במערכות האחסון, חיסכון וייעול בהשמת מערכות המחשוב והמערכות התומכות, חשיפה והצגת סיכונים הקשורים לניהול ולתפעול היומיומי של מערך תשתיות המחשוב, וכן התראה וחשיפה של מערכות הליבה בארגון, שלא תואמות את מדיניות המחשוב שנקבעה ולכן, מהוות סכנה גדולה בכל מה שקשור לאיכות ולזמינות השירות (ה-SLA).

מקור: קורלטה

מקור: קורלטה

שימוש בפתרון Correlata Transformation Value Chain יעזור לארגון לעמוד ביעדים העסקיים שהציב לעצמו בצורה טובה יותר, איכותית יותר וחסכונית יותר.
פתרון Correlata Transformation Value Chain מאפשר לארגון את היכולות הבאות:

  • היכולת להבין בפעם הראשונה את הערך העסקי המגיע משכבת התשתיות לשכבה העסקית.
  • חסכון עצום בתשתיות מחשוב שאינן יעילות ותומכות בשכבה העסקית, תוך צמצום של עד 30% במערך הקיים. זאת, בנוסף לחסכון בחשמל, שטח רצפה וזיהום – מה שהופך את הארגון לירוק יותר.
  • דשבורד ייחודי לשכבת הניהול, בו ניתן לצפות ולראות בזמן אמת את רמת הנצילות והיעילות בכל אחד ממרכזי המחשוב של הארגון.
  • כיבוי וניתוק של התשתיות העודפות, שאינן תורמות כל ערך עסקי – מה שמביא לידי צמצום בעלויות הרישוי וכן לצמצום החשיפה הארגונית לפער או חולשה אבטחתית (Shut backdoors for cyber Hackers).
  • בכל החלטה לניוד למקום חדש ו/או לענן, בין אם מדובר במיגרציה מלאה חלקית או במודל היברידי, הפתרון יוכל לסייע ראשית בהבנת הגודל ה-"אמיתי" של מערך המחשוב שאותו נדרש לרכוש בענן, בהימנעות מהפתעות לא מתוכננות בהוצאות וכמובן – לא לשכפל את חוסר היעילות והנצילות שייתכן שקיימת באותו מערך, שאינו תמיד שקוף ונהיר למקבל החלטה שלא תמיד הוא בעל רקע טכנולוגי עשיר.

למידע נוסף אתם מוזמנים להיכנס לאתר או לשלוח מייל.

אירועים קרובים