אירוע למתנדבים מ-Dell-EMC – במרכז להעצמת בני נוער

החברה קיימה את האירוע ב-"האריה והתרנגול", אולם אירועים שנועד להעצים בני נוער משכונת התקווה וסביבתה, שמתקשים במסגרות רגילות

מימין: דן ענבר, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מרכזי הפיתוח של Dell-EMC בישראל; יפית אפרת, רכזת פיתוח עסקי בציונות 2000; ושלומי ליברמן, סמנכ"ל תפעול מרכזי הפיתוח של Dell-EMC בישראל. צילום: מיכל יהב דביר, Dell-EMC

לפני ימים אחדים נחנך אולם האירועים החדש האריה והתרנגול, במתחם בית הספר מפתן אלון בתל אביב – במסגרת אירוע של מרכז הפיתוח של Dell-EMC בישראל.

דן ענבר, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מרכזי הפיתוח של החברה בארץ, כינס את כל העובדים המתנדבים בפעילויות שונות במסגרת החברה כדי להודות להם על פועלם ב-2018. עובדים מ-Dell-EMC בישראל מתנדבים באופן קבוע בתחומים שונים: תרומה לקהילה, קידום קהילת הלהט"ב, נשים במקומות עבודה, דור העתיד בעולם התעסוקה, ואיכות הסביבה והחברה.

המקום שנבחר, שכאמור נחנך באותו הערב, הוא מיזם חברתי שנועד להעצים בני נוער משכונת התקווה וסביבתה, שמתקשים במסגרות רגילות. באירוע לקחו חלק גם אנשי ארגון ציונות 2000, המקדם סדר יום חברתי בארגונים. את הארוחה שהייתה חלק מהאירוע הכינו והגישו בני הנוער, שמקבלים שכר מלא, בסיוע קייטרינג גלגול.

יפית אפרת, רכזת פיתוח בציונות 2000, ציינה כי "אנחנו מציעים פה שילוב ייחודי של חלל אוונגרדי בפרברי העיר, סיפור חברתי מרתק על בני נוער שסוף סוף פורחים לאחר שחוו קשיים ואוכל ים תיכוני מעולה. כל אורח שיגיע לפה יוסיף לחוויה ויאפשר לבני הנוער מפגש עם מציאות אליה הם כמהים. כל אירוע מוצלח מהווה עוד צעד בדרכם של בני הנוער להפוך לאזרחים שווים ומוצלחים בעיני עצמם והסביבה".

המיזם הוא שיתוף פעולה בין עמותת ציונות 2000, הביטוח הלאומי, השירות לשיקום נוער במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים ומוסדות חינוך ותרבות – עיריית תל אביב-יפו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים