פרטים חדשים חושפים: כך ייראה ה-Galaxy M10

אחד ממכשירי הביניים שסמסונג עומדת להשיק בקרוב את המכשי,ר שכבר קיבל אישור של ה-FCC ● המפרט שלו נחשף ומאשש את הדיווחים שפורסמו

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

מזה זמן מה מתפרסמות שמועות על סדרה חדשה של מכשירי ביניים שסמסונג עומדת להשיק השנה, שתיקרא Galaxy M ושאולי תחליף את סדרת J הנוכחית. לפי הדיווחים האחרונים ברשת, המכשירים הראשונים שיושקו יהיו M10, M20, M30 ו-M40.

אישוש נוסף להשקתם המתקרבת של המכשירים החדשים מתבטא בדיווח מהימים האחרונים על כך שמכשיר ה-Galaxy M10 הועבר לבדיקת רשות התקשורת האמריקנית, ה-FCC, ואף קיבל את אישורה. כמו כן, נחשפו עוד כמה פרטים על המכשיר: גודל המסך שלו יהיה 6 אינץ' או 6.4 אינץ', והוא עשוי להיות מסוג Infinity-V. המכשיר יצויד בסוללה של 3,400 מילי-אמפר לשעה.

עוד איששו הנתונים באתר ה-FCC את השמועות כי המכשיר יכלול את מערכת השבבים של סמסונג מסוג Exynos 7870 בת שמונה ליבות, שתיתמך בשלושה ג'יגה-בייט של זיכרון RAM. המכשיר יוצע בשתי תצורות של זיכרון אחסון – 16 ג'יגה-בייט או 32 ג'יגה-בייט, עם אפשרות להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס microSD. בנוסף, דווח שמערכת ההפעלה שלו תהיה אנדרואיד 8.1 אוריאו.

מפרט המכשיר כולל גם מצלמה אחורית בת 13 מגה-פיקסל עם פלאש LED ומצלמת סלפי קדמית בת 5 מגה-פיקסל. ייתכן גם שיהיה לו סורק טביעת אצבע בגבו.

לפי הדיווחים, המכשיר הזה יהיה זמין רק בשווקים מסוימים – המזרח התיכון ואסיה, וההערכה היא שהוא ייוצר במפעל הייצור הענק שסמסונג הקימה באחרונה בהודו, שבו תיוצר כל סדרת ה-M. על פי ההערכות, סדרת המכשירים החדשה תיחשף במהלך תערוכת CES 2019, שתיפתח בלאס וגאס בשבוע הבא.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריה לופו

    אם כדאי לעבור אליו לגלקסי 8פלוס דווחו לי.אם לא,אז לא.

אירועים קרובים