Celeno גייסה 10 מיליון דולר

מתמחה בפיתוח שבבי Wi-Fi ● ההשקעה תאפשר להרחיב את פעילותה בשווקי מפתח באירופה ולהיכנס לשווקים חדשים

02/01/2019 16:26
גלעד רוזן, סלנו

הסטארט-אפ Celeno, המפתח טכנולוגיות Wi-Fi, הודיע כי גייס היום (ד') השקעה של 10 מיליון דולר. ההשקעה נתקבלה בהובלת קרן ההשקעות האירופאית Iris Capital שהצטרפה למשקיעים קיימים בחברה. בהודעת הקרן נמסר כי המימון ישמש את החברה לפיתוח מוצרים חדשים ולהתרחבות בשווקי מפתח באירופה.

Celeno מספקת פתרונות Wi-Fi, שבבים חכמים וטכנולוגיות ענן במטרה להרחיב את תחום ה-Wi-Fi לעולמות חדשים החל מבתים חכמים, ערים חכמות, בניינים חכמים ותעשיות מחוברות. בחברה אמרו כי טכנולוגיית התוכנה והשבבים שפיתחה שולבו בהצלחה במוצרי Wi-Fi והתקנים של יצרניות ציוד והוטמעו בעשרות מיליוני בתים ברחבי העולם על ידי 100 מספקיות הגישה הבינלאומיות הגדולות.

"ערך משמעותי לשוק האינטרנט הנוכחי"

החברה,הוקמה בשנת 2005, וכיום היא מעסיקה מעל 150 עובדים. לחברה משרדים ברעננה, בארצות הברית, באירופה ובאסיה. המשקיעים הנוכחיים בחברה כוללים את Cisco, Liberty Global, Pitango 83North, Vintage RedDot, Poalim Capital Markets וקרן מימון ההמונים OurCrowd.

ירון רוזנבאום, שותף בקרן Iris Capital,צילום: יח"צ

ירון רוזנבאום, שותף בקרן Iris Capital,צילום: יח"צ

"אנו מאמינים שהדור הבא של פתרונות הWi-Fi שלנו יספקו ערך משמעותי לשוק האינטרנט הנוכחי, וכן לשווקי IoT מתפתחים נוספים כגון בתים חכמים, ערים חכמות, בנינים חכמים, רכבים אוטונומיים והתקני בריאות דיגיטליים" אמר גלעד רוזן, מייסד ומנכ"ל Celeno.

ירון רוזנבאום, שותף בקרן Iris Capital, אמר כי "העולם נמצא בעיצומה של מהפכה שתביא אינטרנט במהירויות גבוהות לכל בית. רוב מכשירי הקצה בעולם מתחברים לאינטרנט דרך Wi-Fi וכדי לאפשר מהירויות כאלו באמצעות Wi-Fi, במיוחד לאור העומס והרעש בתחומי התדרים הרלוונטיים, יש צורך בפריצות דרך טכנולוגיות משמעותיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים