Nokia 9: ההדלפה שמה קץ לחרושת השמועות

המדליף הידוע והאמין ביותר בשוק הסלולר, איוון בלאס, צייץ וחשף: המכשיר יהיה הראשון שבגבו יהיו לא פחות מחמש מצלמות

נוקיה. צילום: BigStock

הניחושים וההערכות אודות התכונות העיקריות של מכשיר הדגל הבא של נוקיה הסתיימו. המדליף הידוע והאמין ביותר בשוק הסלולר, איוון בלאס, העלה כציוץ בטוויטר תמונות רשמיות שהכניסה היצרנית HMD Global לקראת השקתו של Nokia 9 וכל ההערכות התבררו כנכונות – אם לא תהיה הפתעה זה יהיה המכשיר הראשון שבגבו יהיו לא פחות מחמש מצלמות.

עדיי לא ברור בדיוק מה יהיו החיישנים שישולבו בכל אחת ממצלמות המכשיר, ששמו המלא יהיה Nokia 9 PureView, אך לפחות העיקריות מביניהן יהיו מבוססות על עדשות של חברת קרל צייס (Carl Zeiss) מהידועות בתחום ייצור עדשות הצילום, עמה לנוקיה יש יחסי עבודה צמודים עוד מהסיבוב הראשון של החברה. חמש המצלמות יסודרו מאחור בתצורת פרח כשאת התמונה, תרתי משמע, משלימים מבזק לד וחיישן ייעודי לצורך הצילום.

 


מתוך טוויטר.

מערכת העל שבב תהיה Snapdragon 845

מערכת הצילום, שתתמוך ב-HDR10, תבצע במצב זה חמישה צילומים בו זמנית כדי להרכיב מהם את התמונה הטובה ביותר ולפי פרסומים נוספים של החברה שגלשו לרשת הם יעזרו לקלוט אור ברמה גבוהה פי כמה מהמקובל כיום בשוק.

תכונה נוספת שמובטחת הוא היכולת לשנות את נקודת המיקוד בתמונה לאחר הצילום בפועל לצורך יצירת אפקט הבוקה. המכשיר אמור לפי ההערכות להיות מוצג בפועל בתערוכת MWC 2019. הוא צפוי להגיע עם מסך 5.99 אינץ' ברזולוציית 2K שאמנם לא מציע מסך נקי מקצה לקצה כמו המכשירים הכי מודרניים כיום, אבל בכל זאת יכלול חיישן טביעות אצבע מתחת.

מערכת העל שבב תהיה Snapdragon 845 והיא תלווה ב-6 על 128 גיגה-בייט זיכרון. כמו כל מכשירי נוקיה גם במקרה הזה תהיה מערכת ההפעלה נקיה, וגם מעודכנת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים