מוטי הספרי מונה למנכ"ל C²

החברה מציעה פלטפורמה טכנולוגית ניהולית כוללת עבור שוק שכירויות למגורים בארצות הברית ● צופה להגיע להכנסות של 100 מיליון דולרים ב-4 שנים

31/12/2018 12:16
מוטי הספרי, מנכ"ל C². צילום:" יח"צ

מוטי הספרי מונה בימים אלו למנכ"ל C² Communities, פלטפורמה טכנולוגית ניהולית כוללת עבור שוק שכירויות למגורים בארצות הברית.

הספרי (46) הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בשיווק ותואר שני MBA בהתמחות ניהול בינלאומי מהמכללה למנהל.

להספרי יש ניסיון של יותר מ-20 שנים בתחומי הניהול, השיווק, המכירות והמנכ"לות במגוון רב של תפקידים בכירים, החל מסמנכ"ל מכירות וסחר ב-Red Bull Israel, מנהל הפעילות המקומית של חברת השוקולד מארס העולמית ועד לתפקידו כמנכ"ל Gett (לשעבר גט טקסי) שבמהלך כהונתו עברה ממבנה יזמי לארגון מובנה והרחיבה את השירות שלה לפריסה ארצית.

בחברה אמרו כי הספרי ינהל אותה ממשרדיה שביוסטון טקסס, שם הפלטפורמה פעילה כיום באמצעות שותף אסטרטגי: חברת הנדל"ן ITEX.

מאפשרת לחברת הניהול להתקשר עם הדיירים

החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי הדר גולדמן. לפלטפורמת C² מספר התמחויות ובכללן טיפול בכל צורכי הדיירים כולל תשלום שכר דירה, דיווח על תקלות, קשר בין הדיירים והזמנת שירותים. בחברה ציינו עוד כי

הפלטפורמה מאפשרת לחברת הניהול להתקשר עם הדיירים וכן היא מאפשרת לחברות הניהול להזמין לנכס בעלי מקצוע לפי הצורך. מדובר על בעלי מקצוע שייבחרו גם על סמך הזמינות שלהם וגם על סמך איכות השירות שהם מציעים )בשיטת הפעולה הדומה לזו של אובר).

עוד אמרו בחברה כי הפלטפורמה מייצרת קשר עם סוחרים מקומיים שיציעו לדיירים באזור שירותים ומוצרים בהנחות, עד רמת ההזמנה והתשלום.

החברה השלימה סבב גיוס ראשון בסכום 1.2 מיליון דולרים, והיא צופה להגיע להכנסות של 100 מיליון דולרים ב-4 שנים.

בין המשקיעים הבולטים בחברה נמצאים שוקי אורן, לשעבר החשב הכללי במשאד באוצר, שמשמש בה כיו"ר, שלומי פוגל, בעל השליטה באמפא פוגל, גיא אליאס, מנכ"ל אספן, דני נווה, יו"ר כלל ביטוח, אלון שטרן יו"ר יוניברסל, קובי חקק, בעלי רולדין וצביקה שווימר, מנכ"ל דלתא. החברה עומדת בפני סבב גיוס הון נוסף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים