הסוד של אפל נתגלה במודעת הדרושים שפירסמה

אפל פירסמה מודעת דרושים לאיתור מהנדס עם ניסיון לפיתוח מוצר חדש וגילתה כך שהיא עובדת על מודם סלולארי משלה ● המטרה: לאחד את הייצור של כל המערכת תחת קורת גגה

מודעת דרושים. צילום: BigStock

החתימה עם אינטל לאספקת מודמים סלולאריים עבור מכשירי ה-iPhone שלה, במקום קוואלקום עמה היא מסוכסכת, לא מספקת כנראה את אפל. עם או בלי קשר לדור ה-5G העומד לצאת לפועל באופן מסחרי החל בשנה הקרובה, החברה כנראה מתכוונת בעתיד לדאוג לעצמה גם בהיבט הזה.

נכון להיום אפל, כידוע, מתכננת בעצמה את המערכות על שבב שהיא משלבת במכשירים הניידים שלה. עם זאת, בהיבט של הקישוריות היא מסתמכת כאמור על שבבים חיצוניים אותם היא משבצת בתוך המערכת הכוללת, והיא כנראה רוצה לקחת פיקוד גם על התכנון של המודמים באופן דומה כך שכל המערכת על שבב תפותח בבית.

מזכיר את התהליך שעברה גם בנוגע לשבב הגרפי המשובץ במערכות שלה

העדות לכך הופיעה במודעה שפורסמה, בין השאר, ב-Google Jobs, בו מפרסמת החברה מודעות דרושים. אפל מחפשת, כך נכתב, אחר מהנדס עם ניסיון של כ-5 שנים לפיתוח מוצר חדש. "בתפקיד זה אתה תהיה חבר חשוב בקבוצת הארכיטקטורה האלחוטית שעובדת על לפיתוח היבטים בארכיטקטורת מערכות מודם עבור השכבה הפיזית", נכתב במודעה.

לפי פרסום באתר The Information בדיקה עם מקורותיו העלתה שאכן אפל עובדת על מודם סלולארי משלה עצמה, וזאת אכן כדי לאחד את הייצור של כל המערכת מתחת לקורת גגה בלבד.

למעשה, הדבר מזכיר את התהליך שעברה החברה גם בנוגע לשבב הגרפי המשובץ במערכות שלה. היא השתמשה בשבבים של Imagination Technology עד שנפרדה ממנה לטובת תכנון עצמי בתחילת 2017.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים