בנדא תפיץ את מוצרי האחסון מבוססי טכנולוגיית NAS של Synology בישראל

תעניק למוצרים שירות, אחריות ותמיכה מלאה בשפה העברית ● אריאל אמור, מנכ"ל בנדא: "סביבת העבודה בעידן הדיגיטלי היא כזו שדורשת, ובצדק, פתרונות מתקדמים לאחסון אמין ובטוח של תוכן בנפחים שרק ילכו ויגדלו".

10/12/2018 14:21
אריאל אמור, מנכ"ל בנדא. צילום: יח"צ

בנדא, המתמחה בהפצת פתרונות ומוצרי טכנולוגיה למשתמשים עסקיים ופרטיים, נבחרה בימים אלו על ידי Synology, מתמחה בפתרונות אחסון, להפיץ את מוצרי החברה בישראל.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין החברות, תשמש בנדא כנציגתה הרשמית של Synology בארץ, תפיץ ותשווק את מגוון פתרונות האחסון בטכנולוגיית NAS של החברה, להם תעניק במסגרת זו שירות, אחריות ותמיכה מלאה בעברית.

לדברי אריאל אמור, מנכ"ל בנדא, "סביבת העבודה בעידן הדיגיטלי היא כזו שדורשת, ובצדק, פתרונות מתקדמים לאחסון אמין ובטוח של תוכן בנפחים שרק ילכו ויגדלו. בין אם מדובר בצילומי ווידאו, בתמונות, שרטוטי אדריכלים, תכניות עבודה או חומרים עיתונאיים, מדובר בתוכן יקר מאוד עבור היוצרים שלו. השותפות עם Synology מאפשרת לנו הרחבה נוספת של מגוון הפתרונות המתקדמים שאנו מציעים למשתמשים עסקיים ופרטיים, בכל הרמות".

לחזק הפעילות בשוק מוצרי האחסון הישראלי

בחברה הוסיפו כי הסכם ההפצה בין החברות, שנכנס לתוקפו היום (ב') הוא חלק מרכזי באסטרטגיה של Synology, לחזק את פעילותה בשוק מוצרי האחסון הישראלי.

ניק ג'נג, מנהל מכירות גלובאלי ב-Synology הוסיף כי "אנשים מייצרים כיום כמויות אדירות של תוכן, בין אם במסגרת פרטית או במסגרת העיסוק המקצועי שלהם, ואנו מאמינים כי עם העלייה ביצור התוכן עולה גם המודעות לצורך באחסון איכותי שלו. מכאן אנו מרגישים כי זהו העיתוי הנכון לשיתוף הפעולה עם בנדא ולצמיחה משותפת בשוק מוצרי ה- NAS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים