תוכן שיווקי
בעקבות אירוע לקוחות טיבקו של קבוצת יעל

"החדשנות – המפתח לבידול, בין אם כדי לצמוח, להשתנות או רק לשרוד"

"זוהי הדרך לנוע קדימה", אמר סוקי סהנדר, מנהל מכירות בכיר לאזור צפון EMEA בטיבקו ● לדבריו, "מומחים צופים כי בין השנים 2019 ל-2025, החדשנות הדיגיטלית תייצר ערך עסקי בהיקף של 100 טריליון דולר בכל העולם"

06/12/2018 11:46
מימין: עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל; טוקס אוסוקויה, יועץ בכיר בטיבקו; סוקי סהנדר, מנהל מכירות בכיר בטיבקו; שי גנות, מנהל אגף בקבוצת יעל; איאן תומאס, מנהל שותפים בטיבקו; סיימון וויליאמס, מנהל שותפים והתקשרויות בטיבקו; ודורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: יוסי שטיינר

"החדשנות היא המפתח לבידול – בין אם כדי לצמוח, להשתנות או רק כדי לאפשר לארגון לשרוד. זוהי הדרך לנוע קדימה. מומחים צופים כי בין השנים 2019 ל-2025, החדשנות הדיגיטלית תייצר ערך עסקי בהיקף של 100 טריליון דולר בכל העולם", כך אמר סוקי סהנדר, מנהל מכירות בכיר לאזור צפון EMEA בטיבקו, וחלק ממשלחת אורחי הכבוד של קבוצת יעל בכנס הלקוחות של טיבקו בישראל. יחד אתו נכחו בכנס סיימון וויליאמס, מנהל שותפים והתקשרויות לאזור EMEA בטיבקו; איאן תומאס, מנהל שותפים באזור; וטוקס אוסוקויה, יועץ בכיר.

הכנס נשא את הכותרת Innovation everywhere (חדשנות בכל מקום) ונערך במלון דניאל בהרצליה. קבוצת יעל מייצגת את פתרונות טיבקו בארץ יותר משני עשורים ואת הכנס הנחה שי גנות, מנהל אגף פלטפורמות עסקיות (Business Platforms) ופעילות טיבקו בקבוצת יעל.

"קבוצת יעל עושה עבודה מצוינת, ואני שמח על ההזדמנות להיפגש עם לקוחותינו ושותפינו הישראלים ולדבר על חדשנות דיגיטלית, שללא ספק יוצרת ערך ללקוחות", אמר סהנדר. הוא הציג סקר שהראה כי ארגונים מדווחים שבאמצעות הטרנספורמציה הדיגיטלית הם הגדילו פי חמישה את ההכנסות שלהם, פי שמונה את הרווחים התפעוליים ופי שניים את החזר ההשקעה לבעלי מניותיהם.

עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל, בירך את המשתתפים ואמר: "טיבקו היא חלוצה עולמית בתחומי האינטגרציה והאנליטיקה, ומאז ומתמיד הובילה בהם. קבוצת יעל היא שותפה של טיבקו מזה למעלה מ-20 שנים, והיא מייצגת ומיישמת את פתרונותיה השונים בישראל".

אילו הכרזות וחידושים הוצגו בכנס?

כמדי שנה, גם הפעם טיבקו מחדשת ומתחדשת, והשנה מתמקדים חידושים אלה בתחומים החמים ביותר בשוק, שהוצגו בכנס: אינטגרציה בענן, חבילת פתרונות לניהול APIs, גרסה חדשה ומהפכנית לכלי האנליטיקה – Spotfire X, וחשיפה של מוצר חדש בתחום וירטואליזציית הנתונים.

טיבקו מוכרת בעולם כמובילה בתחומי האינטגרציה, ניהול ה-APIs והאנליטיקה. החברה מתמקדת בסיפוק יכולות אלה בכל מקום. ההכרזות המרכזיות בכנס הציגו אתTIBCO Cloud Integration, שנחשב בעולם לאמצעי המהיר והקל ביותר לטרנספורמציה דיגיטלית. הפתרון מהווה בסיס לאסטרטגיה הדיגיטלית בארגונים והוא המערך המקשר בין APIs, אפליקציות, אנליזה ויזואלית ועוד.

המהדורה המתקדמת ביותר של Spotfire X – פתרון ניתוח הנתונים (BI) של טיבקו – היא אחד החידושים המעניינים שהוצגו בכנס. הפתרון משלב יכולות Streaming Analytics, ניתוח והצגת נתונים בזמן אמת עם נתוני עבר (למשל, לצורך שיפור נושא התחזוקה החיזויית בתעשייה). בכנס הוצג תהליך ניתוח נתונים המוּנַע על ידי מנוע בינה מלאכותית, שמקצר את תהליך קבלת ההחלטות בצורה משמעותית.

כלי נוסף שעליו דובר באירוע הוא פתרון ה-API של החברה, שנקרא TIBCO Mashery. הפתרון מאפשר ניהול מחזור חיים מלא של ממשקי API באופן המאפשר שליטה מלאה מרגע התכנון, עבור ביצירה ועד לשלב החשיפה ולעבודה מול קהילת המפתחים. הגרסה חדשה של Mashery תהיה במודל On Premise מלא והיא מיועדת ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם חיבור לענן TIBCO Mashery Local. הפתרון מאפשר התקנה מקומית, ללא צורך בחיבור חיצוני.

פתרון חדשני נוסף מתחום הדטה הוא TIBCO Data Virtualization, שהשפיע ברמה הגבוהה ביותר על מגוון הפתרונות של TIBCO. הוא מספק ללקוחות החברה שכבת נתונים וירטואלית, ש-"מדברת" בזמן אמת עם כל הנתונים הנדרשים על ידי צרכני האנליטיקה, דו"חות ואפליקציות ארגוניות. TDV יודע לגשת למגוון מקורות המידע בארגון, לכ-200 מקורות נתונים מובנים ולא מובנים, בצורה אופטימלית, מבלי לשכפל את הנתונים. ארגונים שמשתמשים ב-DTV פותרים אתגרים כגון שילוב נתונים מסורתיים עם מקורות Big Data וענן, או בשילוב מקורות נתונים חדשים בארגון, כשאין זמן לתהליך ETL מורכב.

בכנס השתתפו נציגי עשרות לקוחות טיבקו, ביניהם קטי בר שלום מקופת חולים מאוחדת, חיים חזק מבזק בינלאומי, אנטולי וייסמן ממשרד האוצר, קובי מזרחי מטאואר וטל גרינוולד משירותי בריאות כללית, שלקחו חלק בפאנל מקצועי, בהנחייתו של פיני כהן מ-STKI.

"הפתרונות שהצגנו בכנס ופתרונות נוספים של החברה מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו הישראליים להתמקד בצרכים העסקיים שלהם, ולהיות תחרותיים ויעילים לעומת המתחרים שלהם", סיכם דובר.

אירועים קרובים