דיווח: גוגל תסגור את Hangouts עד שנת 2020

על פי דיווח של 9to5Google, השירות יוחלף באופציות אחרות וחדשות ● בכיר בגוגל האמון על תחום Hangouts הגיב לדיווח בתרעומת אבל למעשה אישר את הדברים

צילום אילוסטרציה: BigStock

במרץ 2019 עתידה גוגל לסיים את פעילותה של הרשת החברתית הכושלת שלה, +Google. בשנת 2020, אמור גם יסוד מרכזי במערכת האקולוגית של תחום ההודעות שלה ללכת באותו כיוון ולהגיע לתחנה הסופית.

ביום ו' האחרון דיווח אתר 9to5Google כי הגרסה הרגילה של Hangouts – שירות ליבה של גוגל הכולל צ'אט וכלי מסרים מידיים, שהושק כתחליף ל-Gchat בשנת 2013 אבל ללא הצלחה גדולה, ושבשנים האחרונות החברה הפסיקה ככל הנראה לעדכן את היישום והוציאה ממנו את פיצ'ר הודעות ה-SMS – יוסר מהשירות "מתישהו ב-2020".

לפי הפרסום של 9to5Google, שתי התוספות החדשות יותר של גוגל בתחום העברת ההודעות, Hangouts Chat ו-Hangouts Meet, יישארו חלק מה-G Suite וזאת במטרה להתחרות ביעילות עם היישומים האחרים בתחום, Slack וסקייפ. לא נמסר האם הפעילות של Hangouts ביוטיוב תושפע גם היא מהסגירה של שירות הליבה.

ראש תחום Hangouts בגוגל – התרגז אבל בעצם אישר את הבשורה

הדיווח ציין כי עד שגוגל תחליט אחרת, Hangouts יישאר כמערכת ברירת המחדל להעברת הודעות מיידיות אצל לקוחות Gmail במתכונת שולחן העבודה שלו.

גוגל לא הגיבה רשמית לדברים אבל – בתרחיש מפתיע מעט – על הדיווח הזה הגיב סקוט ג'ונסטון, מנהל מוצר Realtime CommS ב-G Suite וראש תחום Hangouts בגוגל, ועשה זאת באופן תוקפני למדי בטוויטר.

בתחילה הוא כינה את הידיעה של 9to5Google "דיווח קלוש". אחר כך המשיך ג'ונסטון בשורה של טוויטים שבמסגרתם אישר בסופו של דבר שאכן אלו שעדיין משתמשים ב-Hangouts הקלאסי יועברו בסופו של דבר ל-Hangouts Chat ו-Meet.

ג'ונסטון אמנם זה לא אישר את השמועה כי עד 2020 יושבת יישום הליבה לגמרי, אבל דבריו כן תומכים בעצם בדיווח המקורי של 9to5Google שכנגדו התקומם.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תהילה

    טעות לדעתי לסגור את אנגאוט!! אפשר לפתוח משהו שיושב יותר טוב, אבל, למה לסגור אופציות?? פתחו דלתות!! אל תסגרו אותם! אינטרנט מסונן זה חשוב. ולרוב הולך איתו רק התכתבות שוטפת בצ'אט אנגאוט.

  2. דוד נחום

    באמת מרגיז, נכון שלנו החרדיים זו הברירה לתקשר במהירות ובביטחה כלקוחות נטפרי בפרט, אך תמיד חששתי שגוגל יעשו שיקול כללי ויסגרו את השירות הזה על אף יעילותו במשרדים ומחשבים ביתיים... חבל! אף פעם לא הבנתי מה אכפת להם להשאיר גם וגם... שלא יתמכו, אבל למה לקחת?

  3. מנשה לוין

    לדעתי זהו צעד מטופש וחסר אחריות לסגור את הצ'אט הפופולרי כל כך למרות הווצאפ עדיין תוכנת ה Hangouts היא מאוד שימושית במיוחד בעבודות משרד שבהם המייל יותר רלוונטי מווצאפ.

  4. chaim

    אנחנו החרדים שיש לנו חסימות וסינונים על המחשבים אז ממילא אין לנו ואטסאפ או כל סוג של התכתבות אחרת ועם המייל זה מאד איטי אז הצ'אט עוזר לנו בהתכתבות שוטפת או בקבוצות לחדשות סרטונים קישורים וכדו' אז זה ממש מצער לשמוע

אירועים קרובים