"מי שלא ישקיע בדור 5 – לא ישרוד"

"דור 5 כבר כאן. אם לא ניערך אליו במהירות ונעשה זאת יחד – נמצא עצמנו כמנה בארוחה של מישהו אחר, שכן נערך – וניצח בשוק התחרותי והדינמי", אמר ארון בנסל, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור אירופה ואמריקה הלטינית באריקסון.

ארון בנסל, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור אירופה ואמריקה הלטינית באריקסון. צילום: ניב קנטור

"דור 5 כבר כאן. אם לא ניערך אליו במהירות, ונעשה זאת יחד – נמצא עצמנו כמנה בארוחה של מישהו אחר, שכן נערך – וניצח בשוק התחרותי והדינמי", כך אמר ארון בנסל, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור אירופה ואמריקה הלטינית באריקסון.

בנסל היה בכיר אנשי ענקית התקשורת שהשתתף בכנס Ericsson Innovation Day 2018. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים נערך היום (ד') באולם אירועים LAGO בראשון לציון. את הכנס, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים בישראל, הנחה אדם לויד, מנהל שיווק דרום ומזרח אירופה באריקסון.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי בנסל, "מה שמאפיין את עולם התקשורת, בשונה משאר מגזרי תעשייה, הוא שפה הדרישה גדלה כל זמן. כולם משקיעים בקישוריות ובהיוון שלה. פה מגיע דור 5 , אשר צפוי לשנות לא מעט מודלים עסקיים במגזרי תעשייה שונים". הוא העריך כי "לא כל ספקיות התקשורת יצליחו להיערך מספיק בזמן ולהתמודד עם עידן המחר, אבל מי שיצליח – יגדיל את רווחיו, אם יידע לפעול נכון".

כבר כיום, אמר בנסל, "באוכלוסייה של שבעה מיליארד בני אדם, יש 6 מיליארד טלפונים, כאשר 75% מהם הם טלפונים חכמים. כמות זאת דורשת תשתיות שתספקנה את היכולת קיבולת, מהירות, ביצועים. הקישוריות הנדרשת בין הרכיבים היא העומדת בבסיס הרציונל של דור 5. היא תביא להתייעלות ולעוד תקשורת בכל מגזר תעשייה. היא תשפיע על חוויית הלקוח בכל תחום, למשל תחבורה חכמה, תחבורה ציבורית חכמה ועוד".

ב-2023 כחמישית מתעבורת המובייל תהיה ברשתות דור 5

בנסל ציטט נתונים ממחקר שערכה החברה, מהם עולה כי בשנת 2023 כמחצית מהאוכלוסייה, 48%, יהיו מנויי דור 5. כחמישית מתעבורת המובייל תהיה ברשתות דור 5. לדברי בנסל, "שואלות מפעילות התקשורת ובצדק 'איפה הכסף?'. התשובה היא שהכסף מצוי ברשתות תקשורת דור 5. נגיע למצב של אינטרנט של הדברים מסיבי, בו יושקעו מאות מיליארדי דולרים בדיגיטיזציה של התעשיות. רוחב הפס הסלולרי יגדל משמעותית ועימו הביצועים. הקיבולת תגדל ועלות השימוש תקטן משמעותית".

הוא הוסיף כי"המחקר שלנו העלה כי 76% מהלקוחות בעלי טלפונים חכמים רוצים ביצועים ברמה גדולה יותר, זה בעדיפות הראשונה אצלם, ורבים מהם מוכנים אף לשלם על כך".

בנסל סיכם ואמר כי "רשתות התקשורת דור 5 ישפיעו על כל תעשייה ותעשייה – אנרגיה ותשתיות קריטיות, תעשייה וייצור, המגזר הביטחוני, ביטחון הציבור, עולם הבריאות, תחבורה, מדיה ובידור. דור 5 כבר כאן – ויש להיערך לקראתו כבר מאתמול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים