לייטריקס גייסה 60 מיליון דולר

הכסף ישמש לפיתוח מוצרים חדשים ולהכפלת מצבת כח האדם בחברה ● פיתחה כלים ליצירת תוכן במובייל, בהם פורטרט, האפליקציה זוכת הפרסים לעריכת תמונות

מייסדי לייטריקס: עמית גולדשטיין, זאב פרבמן, ירון אינגר, איתי צידון וניר פוצטר. צילום: אופיר אבה

חברת ההיי-טק הירושלמית לייטריקס הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 60 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה Insight Ventures Partners בשיתוף כללטק.

חלק מגיוס ההון הנוכחי ישמש לרכישת מניות מהמייסדים, העובדים ומשקיעים המחזיקים באופציות שמומשו. בנוסף ישמש ההון לפיתוח מוצרים חדשים ולהכפלת עובדי החברה לכדי 300 אנשים.

לייטריקס שמה לה למטרה להנגיש את הקריאייטיביות לציבור הרחב. החברה עיצבה ופיתחה כלים ליצירת תוכן במובייל, בהם האפליקציה זוכת הפרסים פורטרט Facetune לעריכת תמונות וחבילת האפליקציות Enlight לעיצוב תוכן ויזואלי.

למעלה מ-100 מיליון הורדות ברחבי העולם

אפליקציות החברה זכו ללמעלה מ-100 מיליון הורדות ברחבי העולם ויותר ממיליון מנויים בתשלום ובפרסים יוקרתיים בהם אפליקציית השנה של אפל ב-2015 ופרס Apple Design Award לשנת 2017.

האפליקציה האחרונה שהשיקה באמצע חודש ספטמבר, Enlight Pixaloop, הפכה ללהיט עם 6 מיליון משתמשים וכ-200,000 מנויים בתשלום בתוך חודשיים בלבד.

זהו סבב הגיוס השני של לייטריקס, לאחר שבסבב הראשון ב-2015 גייסה 10 מיליון דולר בגיוס שהובילה קבוצת ויולה. מאז היא הגדילה את מצבת העובדים מ-30 ל-150 והכנסותיה צמחו ב-270% מדי שנה, כך שהחברה רווחית.

ד"ר זאב פרבמן, מייסד שותף ומנכ"ל החברה, אמר כי "שוק המובייל גדל ויותר ויותר אנשים מעדיפים לערוך תוכן ויזואלי בסמארטפון שלהם. בין אם מדובר במשתמש פרטי באינסטרגם שעורך תמונה, אמן שמעצב פוסטר או בעל עסק קטן המייצר סרטון וידאו. כולם יכולים להשתמש באחד מכלי הקריאייטיב שלנו".

לדבריו, "תחום היצירתיות במובייל מייצר מודל עסקי חדש של מנויים בתשלום חודשי. Insight Venture Partners מביאים עמם מומחיות וניסיון רב בפלטפורמות מובייל בתשלום ואנחנו מתרגשים לשתף פעולה עמם ולבנות יחד חברה גלובלית ברמה עולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים