טלפון עם שתי מגרעות כבר יש לכם?

בשארפ היפנית החליטו שטובות שתי מגרעות מהאחת, והחברה הוסיפה עוד מגרעת למטה במכשיר מתוצרתה, שנושא את השם Aquos R2 Compact

Aquos R2 Compact של שארפ. צילום: יח"צ

האם המגמה בה למכשירי טלפון רבים יש מגרעת אחת תעלם בשנה הבאה כמו אופנה שעבר זמנה? קשה לחזות, ובינתיים היא עדיין חזק כאן, ושולטת ביד רמה. עד כמה? עד שבשארפ היפנית החליטו שטובות שתי מגרעות מהאחת, והחברה הוסיפה עוד מגרעת למטה במכשיר שנושא את השם Aquos R2 Compact.

המגרעת העליונה היא בתצורת טיפה, אבל המגרעת התחתונה גדולה יותר.

למעשה, המגרעת למטה היא בגלל שהחברה החליטה להשאיר באמצע את כפתור הבית הפיזי, שמכיל גם את חיישן טביעות האצבע, ולשלב אותו מאחור מתחת למצלמה. משני הצדדים של כפתור הבית היא צמצמה את המסגרת ככל האפשר, כך שבסופו של דבר נוצרו שתי מגרעות.

מבחינת תצורה זה מכשיר שיחסית מפתיע לטובה. המסך הוא של שארפ עצמה ומבוסס על פאנל IGZO. גודלו 5.2 אינץ' והוא מציע רזולוציה של 2,280×1,080 פיקסלים בקצב רענון גבוה במיוחד של 120 הרץ. הוא גם מוגן עם זכוכית Gorilla Glass 3.

מאחור יש אמנם מצלמה אחת בלבד, אבל החיישן שלה הוא בגודל של 22.6 מגה-פיקסלים עם מפתח נאה של f/1.9 ועם תמיכה של ייצוב תמונה אופטי. למצלמה מלפנים יש חיישן 8 מגה-פיקסל.

מעבר לכך מציע ה-R2 Compact זיכרון עבודה בנפח 4 גיגה-בייט, זיכרון אחסון מובנה בנפח 64 גיגה-בייט, סוללה קטנה יחסית של 2,500mAh ואנדרואיד 9 ישירות מהקופסה. לפי החברה הוא גם עמיד בתקן IP65/68 עם חסינות למים ולאבק.

המחיר לא ידוע, כמו גם הסיכוי שלו לצאת מיפן למכירה במדינות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים