סמסונג השיקה את מכשירי ה-Galaxy A החדשים בישראל

ה- A7 וה-A9 פונים לצעירים שפחות מתעניינים ב-"סוס עבודה", אלא בעיקר באפשרויות הצילום, העיצוב, הצבעוניות וכדומה ● המחירים המומלצים שלהם עומדים על 1,699 שקלים ו-2,349 שקלים, בהתאמה

ה-Galaxy A7 של סמסונג. מקור: יח"צ

חודש לאחר ההשקה העולמית, הושקו היום (ב') בישראל שני מכשירים מסדרת ה-Galaxy A של סמסונג – ה-A7 וה-A9. סדרת ה-A של Galaxy מתאפיינת בחדשנות טכנולוגית המוטמעת במכשירים במחירי ביניים. היא פונה לצעירים שפחות מתעניינים במכשיר שהוא "סוס עבודה", ויותר חשובים מבחינתם אפשרויות הצילום, עיצוב מתקדם, צבעוניות וכדומה. שני המכשירים תומכים גם בביקסבי, העוזרת הקולית של סמסונג.

ה-Galaxy A9 כולל שימוש ראשון מסוגו בעולם במערך צילום מרובע: עדשה עיקרית בעלת 24 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/1.7; עדשת עומק, שמאפשרת ליצור ידנית את עומק השדה, תוך התמקדות בנושא הצילום; עדשת Ultra Wide, שמאפשרת צילום בזווית של 120 מעלות; ועדשה נוספת עם זום אופטי x2. לכל אלה נוספת מצלמת סלפי בעלת 24 מגה-פיקסל. מערך הצילום כולל גם טכנולוגיות צילום מתקדמות, בהן מטייב תמונה – המשתמש בבינה מלאכותית כדי לזהות מרכיבים בתמונה, כגון סצינה ונושא, מסווג אותה לאחת מ-20 קטגוריות ומטייב את הצילום באופן מיידי בהתאם לקטגוריה, ואיתור פגמים – במקרה של שיבוש כמו טשטוש, מצמוץ של מושא הצילום, כתם על העדשה, תאורה פגומה וכדומה תופיע התראה על המסך.

עוד מתאפיין המכשיר במסך Super AMOLED ללא שוליים בגודל 6.3 אינץ', בסוללה חזקה של 3,800 מילי-אמפר לשעה וטכנולוגיית טעינה מהירה, בזיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 128 ג'יגה-בייט, עם אפשרות הרחבה של 512 ג'יגה-בייט.

ה-Galaxy A9 של סמסונג. מקור: יח"צ

ה-Galaxy A9 של סמסונג. מקור: יח"צ

מכשיר ה-A7 כולל מערך צילום משולש עם עדשה עיקרית, עדשת עומק ועדשת רוחב, נוסף על מצלמת סלפי בעלת 24 מגה-פיקסל ופלאש LED מתכוונן. למכשיר מסך 6 אינץ' Super AMOLED, זיכרון RAM בן 4 ג'יגה-בייט, נפח אחסון של 128 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה של 512 ג'יגה-בייט וסוללת 3,300 מילי-אמפר לשעה.

שני המכשירים מעוצבים עם גב זכוכית מקומר ומשווקים בארץ בכמה צבעים: ה-A7 בשחור, בכחול ובזהב, וה-A9 בשחור, בכחול ובוורוד מסטיק.

שניהם זמינים החל מהיום ברשת חנויות סמסונג, אצל המפעילות הסלולריות ואצל המשווקים המורשים, במחירים מומלצים של 1,699 שקלים ל-A7 ו-2,349 שקלים ל-A9.

גיא היבש, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, ציין כי "סדרת ה-A זוכה להצלחה בישראל בזכות השילוב בין עיצוב מרהיב, מפרט טכני מרשים וחדשנות טכנולוגית למחיר משתלם. אנחנו מציגים מערך מצלמות חדשני ומתקדם, עם שלוש מצלמות אחוריות ב-A7 וארבע מצלמות אחוריות ב-A9, שמאפשרות לכל צרכן יכולות של צילום מקצועי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים