OzCode הישראלית גייסה 3.5 מיליון דולר

פיתחה פתרון לצמצום משמעותי בזמן איתור באגים מהיקף של שעות וימים עד לדקות ספורות בלבד ● הכסף ישמש להרחבת פעילות החברה

OzCode . צילום" יח"צ

הסטארט-אפ הישראלי OzCode השלים גיוס הון של 3.5 מיליון דולר. הכסף ישמש לחברה להאצת פיתוח בין השאר על ידי גיוס עובדים חדשים. הגיוס שהובל על ידי RDC כלל גם השתתפות של TPY Capital.

החברה מפתחת פתרון מהפכני וראשון מסוגו בעולם שנקרא Debugging-as-Service. מדובר בפתרון הנושא את ההבטחה לצמצום משמעותי בזמן איתור באגים מהיקף של שעות וימים עד לדקות ספורות בלבד.

המוצר פועל בסביבת הענן של מיקרוסופט Azure. הכלי אותו פיתחה החברה הינו פתרון DevOps המספק פלטפורמה לשיתוף פעולה בין מפתחים, ניתוח מקור הבעיה (Root cause analysis) ויכולת "נסיעה בזמן" על גבי הקוד (פטנט ייחודי), המאפשר למפתחים לאתר את רגע הכשל המדויק בסביבת ענן מבוזרת, באופן מיידי.

לתקן באגים לפני שהם מתרחשים

פלטפורמת OzCode לאיתור באגים בזמן פיתוח וריצה כוללת בין השאר "Prebugging" המאפשר למפתחים לראות את העתיד ולתקן באגים לפני שהם מתרחשים; "PII" – צנזור אוטומטי של מידע אישי המאפשר לעמוד במגבלות רגולטוריות; "Live Coding" המאפשר למפתח לקבל אימות מיידי לגבי שינויים עוד טרם פריסה מחדש; ניתוח מהיר ואינטואיטיבי של זכרון התוכנה בעת קריסה וכן“Monitoring” – יכולת מעקב מלאה המתממשקת עם מערכות מעקב באגים מובילות בעולם ה-DevOps.

לדברי עומר רביב, מייסד-שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה, "מחקרים מראים כי מפתחי תוכנה מבלים בערך חצי מזמנם בגילוי ותיקון באגים. הפתרון של OzCode מקטין את זמן זה באופן משמעותי ומאפשר למפתחים, לראשונה, למצוא את מקור הבעיה בקוד בקלות ובמהירות".

כך, אמר, "המטרה שלנו היא לצמצם באופן דרסטי את כמות הזמן המושקע באיתור באגים, ובכך לשפר דרמטית את איכות עבודתם של המפתחים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    נשמע כמו עוד גרסא של רישפר... יש היום כבר כלים יותר מעניינים כמו Rookout או Takipi

אירועים קרובים