גלית פיין, STKI: "שוק מיקור החוץ לא ייפגע מהמשבר הכלכלי, אך הוא בהחלט ישנה פניו"

"השוק הישראלי עבר גם הוא תהפוכות רבות, ואין ספק שהיתה בלימה בעקבות המיתון", אמרה פיין הבוקר (ב') בפתיחת כנס Outsourcing 2009 שנערך בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אווניו ● למרות זאת, אמרה, "השוק בישראל מאוד בוגר, ויש כבר לקוחות שמבינים את התועלות שבמיקור חוץ, מעבר למחיר"

"שוק מיקור החוץ לא ייפגע מהמשבר הכלכלי, אך הוא בהחלט ישנה פניו", אמרה הבוקר (ב') גלית פיין, סגנית נשיא ואנליסטית בכירה ב-STKI, בפתיחת כנס Outsourcing 2009 שנערך בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אווניו. פיין סקרה בדבריה את שוק מיקור החוץ בהיבט המיתון, וציינה, כי הוא מאפשר לארגונים לשכנע את ההנהלות שלא לבטל פרויקטים.

בישראל, קבעה פיין, שוק מיקור החוץ עבר תהפוכות רבות ואין ספק שהיתה בלימה בעקבות המיתון. קצב הגידול הוא כבר לא 20% כמו שהיה פעם, אמרה. למרות זאת, "השוק מאוד בוגר, ויש כבר לקוחות שמבינים את התועלות שבמיקור חוץ, מעבר למחיר".

כמו כן, אמרה פיין, כי מיקור חוץ על צורותיו השונות מאפשר למנמ"ר לבצע רענון של כל הוצאות התחזוקה שלו ולאפשר התייעלות פנימית בארגון. "זה הזמן לבדוק את כל החוזים עם הספקים, ולא לחשוש לפתוח אותם כדי לצמצם עלויות", אמרה פיין.

לדעת פיין, תחום מיחשוב הענן הוא הדור הבא של מיקור חוץ בעולם – וגם בישראל. היכולת של ארגונים להוציא שירותים החוצה, אמרה, תוך שימוש בכלים וירטואליים, משאירה את השליטה המלאה בארגון ומנצלת בצורה מקסימלית את אלמנט התשלום עבור השימוש.

בכנס משתתפים גם נציגי חברות IT גדולות העוסקות במיקור חוץ, דוגמת נס טכנולוגיות, מאיה, EDS, כלנית-כרמון, טאטא, גלובל לוג'יק, יונילינק, מבט, XPlace ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים