טאואר-ג'אז זכתה בפרס מטעם קונסיסט ו-SysAid
SysAid וקונסיסט העניקו באחרונה לטאואר-ג'אז את פרס ההטמעה של מערכת Service Desk לשנת 2018.
מנכ"לית SysAid, שרית להב, מנכ"ל קונסיסט, עופר שקד, וסמנכ"ל חטיבת המוצרים בחברה, משה אטיה, הגיעו למפעל של טאואר-ג'אז במגדל העמק על מנת להעניק לה את הפרס ולפרגן לצוות העובדים עם עוגה ירוקה בצבעי לוגו SysAid.
SysAid היא יצרנית תוכנת ה-Service Desk, וקונסיסט משווקת ומטמיעה אותה בישראל. הפרס הונעק לטאואר-ג'אז, המתמחה בייצור מוליכים למחצה ומעגלים משולבים, בשל היישום המוצלח של מתודת ITIL באמצעות מערכת SysAid על שלל יתרונותיה בתחום ניהול שירותי ה-IT.
המערכת פועלת בהצלחה אצל החברה ממגדל העמק מזה יותר משמונה שנים. בעקבות התרחבות פעילותה לארצות הברית וליפן – פעילות הכוללת כיום שבעה מפעלי ייצור ענקיים, החליטה הנהלת החברה לשדרג את המערכת, על מנת למקסם את השירות הניתן ממוקד IT אחוד ל-5,800 המשתמשים, שפרוסים ברחבי העולם.
לדברי איתן בוכבינדר, מנמ"ר טאואר-ג'אז, "שיתוף הפעולה שלנו עם SysAid וקונסיסט מבוצע בהצלחה מזה שמונה שנים. היישום של המערכת המשודרגת מהווה את שיאו של המאמץ שביצענו להקים Service Desk מרכזי וגלובלי, כדי למקסם את השירות לכלל האתרים ולאלפי העובדים – תהליך שהתאפשר בזכות היכולות והגמישות של המערכת לצד התמיכה שקיבלנו מקונסיסט".
אטיה אמר כי "טאואר-ג'אז מהווה דוגמה טובה לכך שמחלקת IT בעלת חזון ברור יכולה לנסוק לגבהים אדירים. קיצור זמני השירות ושיפור התמיכה אצלה מאפשרים חיסכון ארגוני גדול, וחשוב מכך – משפרים את שביעות רצונם של המשתמשים".
שקד ציין ש-"מצאנו בטאואר-ג'אז שותף מצוין. מקצועיות החברה, בשילוב כוח האדם האיכותי הפועל בה, מאפשרים ראייה לטווח ארוך והשקעה בפרטים הקטנים. אנחנו שמחים על שביעות רצונם מהמערכת של SysAid. זה המקום גם לפרגן לחברי צוות קונסיסט, בהובלת שחר קציר, שניהלו את הפרויקט ביד רמה וביצירתיות גדולה".
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
קונסיסט חברה טובה אני מקווה לעבוד שם פעם
אלוף העולם! אלופי העולם!