תוכן שיווקי

טיבקו מציגה יכולות ענן משופרות עם מוצרי אינטגרציה, נתונים ואנליטיקה

12/11/2018 11:21
שי גנות, מנהל אגף פלטפורמות עסקיות בקבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל, נציגתה של טיבקו בישראל, תקיים ב-4 בדצמבר את כנס הלקוחות של טיבקו בארץ. הכנס יתקיים במלון דניאל בהרצליה וישתתפו בו מומחי טיבקו מהארץ ומהעולם, שיעבירו הרצאות מרתקות בנושאים הטכנולוגיים המובילים במגזר העסקי, כגון: טרנספורמציה דיגיטלית, ניהול API, אנליטיקה, האינטרנט של הדברים, אינטגרציה בענן ואינטגרציית יישומי ענן.

באחרונה השיקה טיבקו יכולות ענן משופרות באמצעות TIBCO TCIC – Connected Intelligence Cloud, פתרון המאפשר לעסקים למנף יכולות אינטגרציה, העברת מסרים ואנליטיקה בפלטפורמת TIBCO Cloud. הפלטפורמה מיועדת לענות על האתגרים הקשים ביותר של ארגונים בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית.

TCIC היא פלטפורמה עסקית-דיגיטלית שלמה, המאפשרת לארגונים לקשר בין נתונים מבודדים, לזהות בעיות תפעוליות או הזדמנויות עתידיות ולהפוך תובנות לפעולות. הפלטפורמה פועלת כסביבה אחת הניתנת להתאמה בקלות כדי למלא צרכים עסקיים מגוונים – החל מזמן הגעה לשוק קצר יותר וכלה בחוויית לקוח נוחה ומושכת. התוספות החדשות ל-TCIC יעניקו למשתמשים פונקציות קלות לשימוש הניתנות להתאמה אישית, כגון עיבוד אירועים עסקיים, ממשקי תכנות יישומים בעלי מחזור חיים שלם ואנליטיקה ויזואלית.

"טיבקו מאמינה שחדשנות נובעת מנקיטת גישה אנושית לנתונים, לא מדיגיטציה מוגברת" אמר שי גנות, מנהל אגף פלטפורמות עסקיות בקבוצת יעל. "המטרה של הרחבת TIBCO Connected Intelligence Cloud היא ליצור פלטפורמה ארגונית המשפרת את הבינה של הארגונים ומעניקה אופי אנושי לניתוח הדיגיטלי, מאפשרת החזר השקעה בזמן קצר ומעניקה את היכולת לקשר בין המוצרים השונים של טיבקו על מנת ליצור יישומים עסקיים דינמיים".

יצוין כי טיבקו הרחיבה באחרונה את קשריה עם AWS באמצעות מוצרי TCIC נוספים הזמינים ב-AWS Marketplace, ומוסיפה יכולות צ'טבוט מבוססות Amazon Lex. גם הקשר עם Google cloud platform התפתח, בתחומי הקונטיינרים והקוברנטיס..

הקליקו כאן לרישום לכנס.

אירועים קרובים