פוג'יטסו ישראל מעניקה פרסים – במינכן

מימין: חואן פורקאר, דודי שקד, רענן ביבר ודוד אזולאי. צילום: פוג'יטסו ישראל

דיילי ציפי מארחת את עופר פרוסנר, שדיווח ממינכן.

אחד האירועים המעניינים ביותר עבור הנציגות הישראלית של פוג'יטסו במפגש הפורום של החברה, שנערך באחרונה במרכז הכנסים של מינכן, היה ההתכנסות של המשלחת, שכוללת נציגים מהחברה, שותפיה ולקוחותיה, להענקת הפרסים השנתית.

מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, רענן ביבר, סיפר בנאומו על הדרך שעברה החברה מאז פתיחת הסניף בארץ: "לפני שנתיים, פוג'יטסו ישראל הייתה חזון בלבד – להביא את החברה הזו אל אומת הסטארט-אפ ולהכניס את אומת הסטארט-אפ אליה. עכשיו, שנתיים מאוחר יותר, אנחנו כאן ואפשר להגיד שזה קרה".

הוא ציין מגוון מלקוחות החברה, בהם בזק, צ'ק פוינט, מגדל ביטוח, Xsight, באגירה, אלביט מערכות, ECI "ועוד רבים וטובים אחרים, שחוץ מהמכירות במיליונים של דולרים עובדים אתנו עם המון אנרגיה טובה, תשוקה ורצון להמשיך בעבודה שלנו".

ביבר ציין את הצוות מאזור EMEIA (ר"ת אירופה, מזרח תיכון, הודו ואפריקה), שמלווה את הסניף הישראלי מאז פתיחתו, ומנה מספר רב של אנשים ממספר רב של מדינות: יוון, פולין, פורטוגל, גרמניה, ספרד ואחרות. הוא הזכיר שני אנשים באופן ספציפי: חואן פורקאר, סגן נשיא בפוג'יטסו למדינות מזרח אירופה, רוסיה וחבר העמים ואפריקה, ודייב האזארד, סגן נשיא לערוצים ב-EMEIA.

מימין: חואן פורקאר, רענן ביבר, רענן סיטון ודוד אזולאי. צילום: עופר פרוסנר

מימין: דוד אזולאי, חואן פורקאר, רענן ביבר ורענן סיטון. צילום: פוג'יטסו ישראל

אחרי הנאום התקיימה הכרזת הפרסים, כשאת הראשון ביניהם קיבל רענן סיטון, סגן נשיא למכירות ב-BeLocal, שזכה בקטגוריית הכוכב העולה של השנה ב-EMEIA. ביבר ציין עסקה בת שבעה פרויקטים, בהיקף של 75 שרתים ובסדר גודל של כ-600 אלף דולר.

מימין: רענן ביבר, רועי צור, חואן פורקאר ודוד אזולאי. צילום: עופר פרוסנר

מימין: רענן ביבר, רועי צור, חואן פורקאר ודוד אזולאי. צילום: פוג'יטסו ישראל

הפרס השני היה כפול: רועי צור, מנהל פעילות מחשוב עתיר ביצועים ומכירות אנטרפרייז ב-אמת מחשוב, קיבל את פרס שותף הגנת המידע של השנה ואת פרס EMEIA Corporate Reseller של השנה. אמת מחשוב מכרה השנה מוצרי פוג'יטסו בסדר גודל של 700 אלף דולר. מאוחר יותר, באירוע שכלל את כל הערוצים של EMEIA, עלה צור לקבל פרס נוסף. דיילי ציפי מקווה שלא עצרו אותו במכס עם כל הפרסים האלה, כשחזר ממינכן.

מימין: חואן פורקאר, דודי שקד, רענן ביבר ודוד אזולאי. צילום: עופר פרוסנר

מימין: חואן פורקאר, דודי שקד, רענן ביבר ודוד אזולאי. צילום: פוג'יטסו ישראל

אחרי צור, קיבל דודי שקד , סמנכ"ל המכירות של דטה טק, את פרס שותף תחנת העבודה של השנה. הוא סיפר שתחנות העבודה (200 מהן, מדגמי M770X ו-R970) עדיין נשלחות לחברה.

מימין: חואן פורקאר, דיאנה רמפל, דורון מסילקר, רענן ביבר ודוד אזולאי. צילום: עופר פרוסנר

מימין: חואן פורקאר, דיאנה רמפל, דורון מסילקר, רענן ביבר ודוד אזולאי. צילום: פוג'יטסו ישראל

את הפרס האחרון העניק ביבר ל-Eastronics, אותה יצגו דיאנה רמפל, סגנית נשיא למכירות, ודורון מסילקר, מנהל קו מוצרי פוג'יטסו. הפרס הוענק בקטגוריית שותף השנה בתחומי הלקוחות הקטנים והבינוניים. ביבר ציין שלמרות האתגר שיש בתחום ההפצה, בוודאי בשוק כל כך רווי, הצליחה Eastronics למכור מוצרי פוג'יטסו במאות אלפי דולרים ללקוחות מהדרג השני (2nd Tier).

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים