"האלחוט נתפס כחלופה מושכת לסלולר"

"התקשורת האלחוטית נמצאת בהתגוששות מול זו הסלולרית ומהווה חלופה תקשורתית אמינה ואטרקטיבית" אמר אור יצהר, מנהל חטיבת התקשורת בגטר טק

"אתמול נדמה היה שהקלפים נטרפו מחדש: סמסונג חשפה טלפון חכם שהוא גם טאבלט. אנו בעידן בו יש התפתחות מתמדת בתחום שנדמה שאין יותר לאן להתפתח. כך גם בעולם האלחוט, בו יש כיום תקשורת Wi-Fi בשם AX, שמיתגו אותה כדור 6, עם רמיזה לכיוון דור 5 של רשתות הסלולר. התקשורת האלחוטית נמצאת בהתגוששות מול זו הסלולרית ומהווה חלופה תקשורתית אמינה ואטרקטיבית", כך אמר אור יצהר, מנהל חטיבת התקשורת בגטר טק.

יצהר דיבר בפתח כנס שותפים שערכה החברה. הכנס, בעריכת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') במלון הרודס בהרצליה, בהשתתפות יותר ממאה שותפיה העסקיים של החברה. את הכנס הנחתה איריס אגם, מנהלת השיווק של גטר טק והוא נערך תחת השם TELECOM 360.

צילום ועריכת ווידאו: ליטל רובינשטיין

לדברי יצהר, "אנו מציעים ללקוחות בעולם התקשורת. פתרונות מלאים של חברות בינלאומיות מובילות, וביניהם – אלה של RUCKUS שכיום היא בבעלות ARRIS, לטובת כיסוי אלחוטי למגזר הארגוני והפרטי".

"כך, בין השאר, אנו מציעים פתרונות של GRANDSTREAM לטובת טלפונית IP לארגונים, תקשורת IP, מצלמות אבטחה, ותשתיות תקשורת IP". הוא סיים בציינו כי "חווינו גידול דו-ספרתי באחוזים בפעילות שלנו במהלך 2018, ואני מעריך כי הגידול בפעילות יימשך בשנה הבאה. השוק צמא לפתרון תקשורת אלחוטית ואני עונים עם ההיצע שלנו על צרכי השוק. אנו מסייעים לא רק בהפצה – אלא מביאים ערך מוסף טכנולוגי ללקוחות הארגוניים, לטובת חיבוריות והתממשקות", אמר.

איריס אגם, מנהלת השיווק של גטר טק צילום: סין חלימי

איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר. צילום: סין חלימי

 "עולם התקשורת הולך ליותר רכיבים"

אחיעד ויינר, מנהל פעילות RUCKUS ישראל, קפריסין ויוון, אמר כי "עולם התקשורת הולך ליותר רכיבים, יותר נתונים ויותר אפליקציות. בין השנים 2002 ו-2021 תעבורת האינטרנט גדלה פי אלף. בין השנים 2003 ו-2018 קצב הזרמת הווידיאו גדל פי 150".

החברה, אמר ויינר, "היא מעט עוף מוזר, מעט שונה, היא לא במיינסטרים, כי אם יצירתית. בשנה החולפת הבאנו דברים חדשים לשוק". לדבריו, "אנו נמצאים כמעט בכל מגזר: בתחום המלונאות, רישתנו את הילטון ומלונות דן, בתחבורה, הטמענו את ראקאס בשלמה סיקט. יותר מ-4,000 בתי ספר יסודיים מחוברים עם המערכות האלחוטיות שלנו, כמו גם אוניברסיטת אריאל והמרכז הבינתחומי בהרצליה. אנו נמצאים בבית החולים הילל יפה, בבנק לאומי, ובתנובה. ערכנו פרויקט בנמל אשדוד: היה זה אחד האתרים היותר מורכבים, עם הפרעות קשות וסביבה דינמית. ל-WeWork אנו נותנים שירותי Wi-Fi כבר כמה שנים, והשנה נכנסנו עם המתגים שלנו".

אחיעד ויינר, מנהל פעילות RUCKUS ישראל, קפריסין ויוון. צילום: סין חלימי

אחיעד ויינר, מנהל פעילות RUCKUS ישראל, קפריסין ויוון. צילום: סין חלימי

הוא סיכם באומרו כי "אנו בונים רשת מאובטחת עם גישה עבור אנשים ודברים אנו מספקים רשתות גישה, תקשורת ל-IoT, מתגים ותוכנה לניהול גישה מאובטחת, בקרי WLAN, תוכנה לניתוח ולמיקום. את כל זה אנו עושים בעזרת בקר, המאפשר לנהל את כל המערך הזה ממקום אחד".

"שברנו את רוחב הפס שניתן להעביר"

דני בן שמחון, מנהל מכירות ישראל ואפריקה בסיקלו אמר באירוע כי החברה היא ישראלית, שמרכז המו"פ שלה נמצא בפתח תקווה והייצור – במגדל העמק. שם החברה, אמר, הוא שכל בשפה האכדית.

לדבריו, "אנו פועלים בתחום גלים מילימטריים. שברנו את רוחב הפס שניתן להעביר. עלות אינטרנט לבית ספר אחד עומדת על עשרות אלפי שקלים, כאשר מרכיבי העלות נחלקים בין 80% לתשתית ו-20% לקישוריות". לדבריו, "בפעם הראשונה בישראל, אנו מאפשרים לחברות שאינן חברות תקשורת – דוגמת רשות מקומית – להקים רשת תקשורת בעצמן, ולחסוך 80% מהעלות".

בעיר חכמה, הסביר בן שמחון, "יש אינטרנט ציבורי, יש מבני ציבור, מוסדות חינוך, שילוט אלקטרוני ומצלמות אבטחה. ערכנו פרויקטים שכאלה ביותר מעשרים רשויות מקומיות".

דני בן שמחון, מנהל מכירות ישראל ואפריקה בסיקלו. צילום: סיון חלימי

דני בן שמחון, מנהל מכירות ישראל ואפריקה בסיקלו. צילום: סיון חלימי

הוא הוסיף כי "לכל האתגרים הללו אנו נותנים מענה תקשורתי: הגלים המילימטריים פותרים את בעיות האמינות והביצועים, כי המערכות עובדות בתדר אחר לגמרי. המדובר בתחום תדרים פנוי לחלוטין, המאפשר – באמצעות מערכות זעירות – להקים אלומות תקשורת צרות, שפחות חשופות להפרעות, ועל אותו תדר ניתן להפעיל יותר מכשירים. אנו נותנים מענה בעלויות מופחתות, עם יכולת להגדיל את מהירות החיבורים, בהתקנה מהירה ובלא חפירות – בלא הטרדת תושבים. זה הבסיס שעליו ניתן לבנות רשת לעיר חכמה".

הכנס הסתיים בהופעה של הסטנדאפיסט מיקי גבע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוגב

    דעתי היא שהם רוצים לסרטן את כולנו. כולל הילדים של עצמם בשביל עוד כמה שקלים ארורים.

אירועים קרובים