תוכן שיווקי

תערוכת הדיגיטל הוותיקה CEBIT – באווירה חדשה ומלהיבה

08/11/2018 13:30
כרזה של Cebit 2019 - שכבר אל תתקיים. צילום: יח"צ

הפורמט החדש של CEBIT – שילוב ייחודי של תערוכה, כנס ופסטיבל נטוורקינג, שנחנך בהצלחה גדולה ביוני האחרון, יאומץ גם באירוע הקרוב, בתאריכים 24 עד 28 ביוני 2019. כתמיד, גם הפעם יתקיים האירוע בהנובר שבגרמניה.

CEBIT עברה מהפך מוחלט, שנתמך בהתלהבות על ידי המציגים והשותפים. התערוכה ממשיכה במסורת הוותיקה, אם כי בלבוש חדש, להוות מקום מפגש עבור אנשי המקצוע מתחומי ה-IT, השיווק, הפיננסים ומשאבי האנוש, ואף לעצב את העתיד הדיגיטלי עבור חברות ותאגידים, סטארט-אפים, גורמי ממשל, אנשי חזון, פוליטיקאים, אנשי מדע ותקשורת.

CEBIT 2019 תהיה מורכבת משלוש פלטפורמות: תערוכה (d!expo), כנסים (d!talk) ופסטיבל חדשנות דיגיטלית (d!campus). נושאי הליבה יהיו בבינה מלאכותית, בלוקצ'יין, פתרונות אוטומטיים לשיווק ומכירות, ועוד.

תחום תצוגה חדש ייקרא Digitized Services ויציג פתרונות חדשים בסקטור השירותים, כולל בינה מלאכותית, בלוקצ'יין, דטה אנליטיקס ואבטחת סייבר. תחום נוסף שיקבל דגש הוא מוביליות העתיד.

CEBIT תחזור באירוע הקרוב לפורמט של חמישי ימים מלאים, בימים שני עד שישי, בין 09:00 ל-18:00, כאשר הפסטיבל יהיה פתוח עד 22:00.

ניתן כבר כעת לרכוש כרטיסי כניסה, כולל כרטיס ערב (כניסה החל מ-16:00) באתר התערוכה או אצל הנציגים בישראל.

אירועים קרובים