"לאחר קנאביס וביטקוין, חללי עבודה משותפים הם התופעה הצומחת הכי מהר"

אמר איתן זינגר, מייסד משותף ומנכ''ל Spacing "בעבר היו בישראל 48 חללי עבודה משותפים, וכיום ישנם 245"

איתן זינגר, מייסד משותף ומנכ''ל Spacing. צילום: ניב קנטור

"בעבר היו בישראל 48 חללי עבודה משותפים, וכיום ישנם 245. למעט קנאביס וביטקוין, הרי שזו תופעה הצומחת הכי מהר, התחום טס", כך אמר איתן זינגר, מייסד משותף ומנכ"ל Spacing.

זינגר דיבר דיבר בפאנל שנערך במסגרת כנס Innov8work. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מנהלי משאבי אנוש ומומחי מתחמי עבודה משותפים. את הפאנל, שנושאו היה עבודה משותפת, שיתופיות ויצירתיות – הנחתה הדר פודה, מובילת פיתוח עסקי בפרקטיקת הסטארט-אפים ב-Deloitte.

לדברי זינגר, "מצד אחד, אנו שומעים כמה תחום חללי העבודה המשותפים מניע את האקוסיסטם, אבל להערכתי, כל אלה היושבים בפאנל, לא בהכרח מרוויחים כסף מחלל העבודה". הוא ציין כי "צריך להבין איפה הערך ואותו יש לחפש. בני דור המילניום הם בעלי ערכים והתנהגויות אחרים מאלה המוכרים לנו. הם נטולי חובות כספיים, כי הם לא קונים דירה. הם משתמשים בשירותי Airb&b , הם נוודים בלא מחויבויות. הם לא מתחתנים, אלא גרים אצל ההורים. הם אינם נוהגים אלא משתמשים באובר".

הוא הוסיף כי "מתחם חללי העבודה עונה על הרצון והצורך שלהם לפגוש הזדמנויות. כך, הם חושבים לעצמם, 'אולי אקבל בעמדת הבירה אקבל את הצעת העבודה הבאה". הוא סיים בציינו כי המדד השלישי בפופולריות שלו בבחירת חלל עבודה הוא המסעדות הנמצאות במתחם או לידו.

"פונים אלינו לא רק חברות סטארט-אפ, אלא גם ארגונים גדולים"

רועי דיאמנד, מנהל מתחמי Powerball. צילום: ניב קנטור

רועי דיאמנד, מנהל מתחמי Powerball. צילום: ניב קנטור

רועי דיאמנד, מנהל מתחמי Powerball, אמר בפאנל כי לרשת מתחמי העבודה יש שני אזורי פעילות – פארק המדע נס ציונה-רחובות ופולג בנתניה. לדבריו, "באחרונה פונים אלינו לא רק חברות סטארט-אפ, אלא גם ארגונים גדולים אשר רוצים גמישות עם יכולת קיטון וגידול, או שהם רוצים להיות קרובים למקום בו קורית יזמות".

Powerball, הוסיף, "זו קהילה הזוכה להעצמה עסקית בתחום העסקי והטכנולוגי, דבר המאפשר ליזמים לפתח את רעיונותיהם ובכך מביא לצמיחת חברות שבחרו לקבוע את ביתם אצלנו. אנו פועלים לחיבורים בין ארגונים גדולים וחברות סטארט-אפ. ישנה חשיבות רבה לקשרים הנוצרים בעת עבודה במתחמי עבודה משותפים, וזה היתרון מעבר להיות המקום לא רק משרד".

הוא סיכם באומרו כי הוא "לא חושב שמתחמי העבודה יעלמו, הם כאן כדי להישאר. אנו בגל עולה בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים