תוכן שיווקי

נגבסופט העלתה השנה אפליקציות לטכנאים ולמכירות שטח בעשרות לקוחות חדשים

04/11/2018 10:39
אפליקציה לטכנאים ושירות לקוחות של נגבסופט. צילום: יח"צ

נגבסופט בסיוע שותפיה העסקיים העלתה לאויר מתחילת 2018 עשרות לקוחות חדשים, עם אפליקציה לטכנאים ואפליקציה לסוכני מכירות המתחברות באינטגרטיביות מלאה לתוכנת פריוריטי.

האפליקציות עובדות על סמארטפונים וטאבלטים בכל הגדלים, תומכות במכשירי אנדרואיד, iPhone וiPad, וכן מסופונים יעודיים לניהול מלאי עם קורא ברקוד מובנה.

נגבסופט

נגבסופט

תוכנת המובייל של נגבסופט מהווה פתרון משלים ואינטגרטיבי לפריוריטי ERP וכוללת בתוכה ללא תוספת תשלום את כל האפליקציות הבאות:

  1. אפליקציה לטכנאים ושירות שטח: ניהול קריאות שרות ושיבוץ טכנאים, דיווח חלקים, ניהול מחסן טכנאי, דווח תקלות ותיקונים, דווח שעות עבודה, הפקת מסמכים ודוחות מתוך הסמארטפון, החתמת הלקוח על גבי מסך הסמארטפון, גביה וסליקה, צילום ושיוך אוטומטי כנספח לקריאת שירות, ניווט ומסלולים על גבי מפה ועוד.
  2. אפליקציה לסוכני מכירות שטח: מנגנון ביצוע הזמנות והצעות מחיר ידידותי מהיר ויעיל, קטלוג מוצרים כולל תמונות, לקוחות, ניהול סדר הגעה ללקוחות, הצעות מחיר, דוחות מוכנים לשימוש כולל אובליגו, גביה וסליקת אשראי , היסטוריית מכירות לפי מוצר ולקוח ומודול מבצעים יחודי לסוכני השטח.
  3. אפליקציה ל-WMS ניהול מחסנים ומלאי תומכת ברקוד: תמיכה בתהליכים של ליקוט להזמנות, אחסון, ספירות מלאי, השמדות, החזרות מלקוח, העברות בין מחסנים, קליטה למחסן, מספרים סידוריים, אצוות, מיקומים ואיתורים, דוחות מלאי וכל תנועות המלאי כולל תמיכה בהתאמות הפרטיות.
  4. אפליקציה לדרישות רכש, הזמנות ואישורי רכש: פתיחת דרישות רכש והזמנות רכש, מערכת אישורים לרכש על גבי הסמארטפון תומכת BPM וסכומים, קטלוג פריטים, ספקים, דוחות רכש ועוד.
  5. אפליקציה לנהגים, מעקב אספקות POD: ניהול ובקרה על העמסות ופריקות של משאיות וכלי רכב, תכנון מסלול הפצה, החתמת הלקוח על גבי הסמארטפון, מסלולים על גבי מפה, תמיכה במשימות גביה והחזרת פריטים מלקוחות, דוחות ועוד.
  6. אפליקציה לדיווחי יצור: דיווח לפקודות עבודה בעזרת ברקוד, דיווח להרכבות, משיכות ידניות, ניהול איכות, וכל מה שנדרש על רצפת היצור בדיווח ישיר מטאבלט, סמארטפון או מסופון מוקשח קורא ברקוד.
  7. אפליקציה לדיווח לפרוייקטים: דיווח שעות לפרוייקטים לפי פעילויות, כולל דוחות דיווח.
  8. אפליקציה לדיווח נוכחות והעדרויות: דיווח נוכחות והעדרויות אוטומטי וידני כולל חתימת מיקום ובקרות נדרשות.
  9. אפליקציית קשרי לקוחות CRM לשטח: ניהול הזדמנויות מכירה, לידים, משימות, לקוחות ואנשי קשר, מבט 360 על לקוחות ודוחות מוכנים לשימוש.
  10. מחולל למיישם, מתכנת פריוריטי: Mobile4ERP מגיעה עם יכולת לפתח ולתמוך בכל ההתאמות הפרטיות במערכת פריוריטי כאשר כל הנדרש הינו ידע במחוללים של פריוריטי בלב

נועם קסטלר, מנכ"ל נגבסופט, סיפר כי "האפליקציה Mobile4ERP הנה מוצר משלים לפריוריטי ומגיעה עם מחולל יישומים פתוח לשימוש הלקוח, אשר תומך בכל מודול הנמצא בפריוריטי לרבות בכל ההתאמות הפרטיות שבוצעו, כולל תהליכים וחוקים עסקיים, מסכים, דוחות, מסמכים, תוכניות וכו' ומאפשר התאמה מדוייקת של האפליקציה כמו כפפה ליד. האפליקציה תומכת בעבודה offline/Online כלומר ממשיכה לפעול ביעילות גם כאשר אין תקשורת או תקשורת איטית".

קסטלר הוסיף כי "האפליקציה של נגבסופט עובדת תוך שביעות רצון גדולה של הלקוחות במאות חברות ומהווה פתרון המובייל היחידי שנותן במקום אחד מענה לכל צרכי החברה ולאורך כל שרשרת האספקה: CRM, מכירות, רכש, ניהול מלאי, יצור, הפצה ושירות תוך תמיכה בכל ההתאמות הפרטיות שבוצעו בפריוריטי. כל לקוח יכול לבחור את השימוש המתאים לו מתוך מגוון הפתרונות הקיים בהתאם לאופי הארגון".

לאתר החברה: נגבסופט Mobile4ERP
לפניה במייל: [email protected]

אירועים קרובים