נטקום שידרגה את תשתיות התקשורת במרכז שירות הלקוחות של יס בבאר שבע; ההיקף: 450 אלף שקלים
במסגרת הפרויקט, הוחלפו המתגים הקיימים, מסוג XL-EN3548, במתגים מסוג 3750-PoE, וכן במתגים ברמה 3 מסוג 3550 לנתבים מסוג 7201 של סיסקו ● התשתיות החדשות ישרתו כ-200 משתמשים
חברת האינטגרציה נטקום, מקבוצת מלם תים, שדרגה את רשתות ה-LAN וה-WAN במרכז שירות הלקוחות של חברת הלוויין יס בבאר שבע. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ב-450 אלף שקלים, והוא עתיד לשרת כ-200 משתמשים.
במסגרת הפרויקט החליפה נטקום את המתגים הקיימים, מסוג XL-EN3548, במתגי 3750-PoE, וכן במתגים ברמה 3 מסוג 3550 לנתבי 7201 של חברת סיסקו. מנטקום נמסר, כי השדרוג אמור לתת מענה כולל לצרכי הרשת בהווה, ולהביא אותה למוכנות לקראת קליטת יישומי טלפוניית IP.
שי אמיר, מנהל מחלקת תשתיות ותפעול ב-יס, אמר, כי "כחברה המתמקדת בלקוחות שלה, תשתיות התקשורת המשמשות את שירות הלקוחות שלנו חייבות להיות אמינות וגמישות. אנו עובדים עם נטקום מזה מספר שנים, ופרויקט זה בוצע בהצלחה, תוך התמקדות באיכות הפתרון ושימוש במוצרים המוכחים של סיסקו".
דוד אנידזר, מנהל תחום התקשורת ב-יס, אמר, כי "השדרוג נעשה על מנת לאפשר הכנסת טלפוניית IP לרשת ושיפור בחוויית המשתמש. שדרוג זה נותן מענה לצרכים הדינאמיים שלנו".
תגובות
(0)