גוגל תפסיק לתמוך ב-Gears לטובת שימוש ב-HTML5

החברה אמנם תמשיך לתמוך ב-Gears עד להשלמת ההמרה, אך תמיכה זו תהיה מוגבלת ● ענקית החיפוש לא תספק יותר תמיכה עבור ספארי במערכת ההפעלה OS X Snow Leopard ומעלה, ותמיכת Gears בפיירפוקס ובאינטרנט אקספלורר תימשך לעת עתה, אך כאמור, באופן מוגבל יותר

גוגל (Google) החלה לרכז מאמצים על מנת ליישם את היכולות של תוסף ה-Google Gears לפי הסטנדרטים של HTML5. בסופו של תהליך, מתכוונת ענקית החיפוש להפסיק כליל את התמיכה במוצר זה. כך עולה מפוסט שפירסם איאן פטה, מקבוצת ה-Gears של גוגל בבלוג הקוד הרשמי של החברה.

לדברי פטה, המטרה של הקבוצה היא ליישם יכולות שפעם ניתן היה להשיג רק על ידי השימוש ב-Gears בדפדפן עצמו, תוך שימוש בסטנדרטים החדשים של שפת ה-HTML. כך, למשל, הוא מציין שבגרסת כרום (Chrome) אותה השיקה גוגל בינואר, כבר כלולה תמיכה טבעית ב-API עבור בסיסי נתונים – תמיכה שדומה מאוד לזה של Gears. המטרה היא לכלול היבטים נוספים של Gears כבר בגרסאות קרובות, ובמיוחד ב-API שמיועד לשימושי שרת מקומי וכן לשימוש בנתונים ממוקדי מיקום.

עם זאת, גוגל תמשיך לתמוך ב-Gears עד להשלמת ההמרה, אך תמיכה זו תהיה מוגבלת. "לא נשקיע משאבים בפיתוח אקטיבי של תכונות חדשות. בדומה לכך, יש מספר פלטפורמות שידרשו מאיתנו עבודה ומאמץ משמעותי בכדי להמשיך לתמוך בהן בגלל שינויים מבניים גדולים", כתב פטה בפוסט.

מכיוון שכך, גוגל לא תספק יותר תמיכה עבור דפדפן ספארי (Safari) במערכת ההפעלה OS X Snow Leopard ומעלה. תמיכת Gears בפיירפוקס (Firefox) ובאינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) תימשך לעת עתה, אך כאמור, באופן מוגבל יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים