ה-Messenger של פייסבוק יזכה לעיצוב חדש

לפי החברה, מאפיניו של העיצוב הקרוב של כלי המסרים המידיים שלה, שיכונה Messenger 4, הם בעיקר פשטות ומינימליזם במראה, שאמורים להקל על השימוש בו, ויש גם מוד כהה לחובבי הז'אנר

Facebook Messenger. אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק הודיעה אתמול (ג') שהיא מעדכנת את אפליקציית Messenger שלה בכדי שתהיה פשוטה ויעילה יותר לשימוש. במקום להיות עמוסה בתכונות, שהמשתמשים יכולים למצוא במקום אחר על פלטפורמת פייסבוק, אפליקציית המסרים המידיים והצ'אט העדכנית – שפייסבוק מכנה Messenger 4 – תתאפיין בפשטות שמתאימה לייעודה – התכתבות בין אנשים.

את הגרסה הנוכחית, שבה מופיעות כרטיסיות מרובות בחלק העליון ומערך נוסף שלהן בתחתית, תחליף גרסה שבה ל-Messenger החדש יהיו שלוש כרטיסיות בלבד, והן יופיעו רק בחלקו התחתון של היישום. אחת מהן תכונה Chats ותאפשר למשתמשים לעקוב אחר השיחות שהיו להם עם אנשים; אחרת היא כרטיסיית People, שתאמר למשתמש מי מחבריו נמצא אונליין ומי פרסם סטוריז; הכרטיסייה האחרונה תקרא Discover, והיא אמורה לחבר את המתעניינים לעסקים ולמשחקים.

תוספת נוספת היא היכולת להתאים את הצ'אטים ולצבוע אותם בגוונים מתחלפים. פייסבוק הציגה סקאלת צבעים משתנים, שניתנים לבחירה תוך כדי גלילה מעלה ומטה בשיחה. החברה חשפה גם כי היא מתכננת לשחרר עוד יותר תכונות ל-Messenger החדש בקרוב מאוד, כולל מצב כהה לחובבי הז'אנר.

יישום Messenger החדש שעוצב מחדש יתחיל להגיע למשתמשים ברחבי העולם במהלך השבועות הקרובים, אז – צפו לראות את החידוש במכשיר שלכם בקרוב מאוד, כנראה אחרי העדכון הבא של האפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים