טלדור ערכה פרויקט אבטחת מידע ב-AIG ישראל

במסגרת הפרויקט הוטמעה טכנולוגית NGFW של פאלו אלטו, המאפשרת זיהוי והגנה מתקדמים מפני סיכוני אבטחה ברשת הארגונית לצד ניהול יעיל של תהליכי אבטחת מידע בארגון ● היקפו של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים

נרכשת. טלדור

טלדור ערכה פרויקט להטמעת תשתיות אבטחת מידע ב-AIG ישראל. הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט, המשרת את מאות עובדי החברה, הוטמעה טכנולוגיות הדור הבא של פיירוול, NGFW של פאלו אלטו. זו מאפשרת זיהוי והגנה מתקדמים מפני סיכוני אבטחה ברשת הארגונית, לצד ניהול יעיל וחכם יותר של תהליכי אבטחת המידע בארגון.

אפס פגיעה בזמינות מערכות

עוד במסגרת הפרויקט נערכה קונסולידציה של תשתיות המורשת (לגאסי), הוטמע פתרון משולב של פיירוול ומערכת למניעת חדירות, IPS. זאת, תוך שימוש בכלים מתקדמים לניהול חוקים מבוססי אפליקציות. אלה מאפשרים לעקוב אחר התנהגות יישומים והסיכונים היחסיים אליהם הם חשופים. במשך ששת חודשי ההטמעה, העבודה ב-AIG ישראל התנהלה כסדרה, בלא השבתת מערכות, או פגיעה ברמת אבטחת המידע בחברת הביטוח. ארגון.

בל קיטאי, מנהלת התשתיות ב-AIG ישראל, אמרה כי "האתגר המרכזי בפרויקט היה ביצוע הסבה של כל הצמתים המרכזיות ברשת הארגונית לטכנולוגיה החדשה – תוך אפס פגיעה בזמינות מערכות. על מנת לעמוד ביעד זה, אנשי טלדור ו-AIG ערכו תכנון קפדני על כל שלביו. העובדה שהפרויקט הסתיים עם אפס תקלות ובלא כל פגיעה בפעילות החברה – איננה מובנת מאליה בפרויקט מורכב שכזה".

לדברי גיל טמיר, סמנכ"ל מערכות מידע ב-AIG ישראל ציין כי "כחברת הביטוח שמובילה בעולם הדיגיטל, אנחנו ממשיכים לספק ללקוחות שלנו שירותים עצמיים רבים. אלה מאפשרים להם להתנהל מולנו בצורה יעילה ובזמן שנוח ללקוח. גישה זו דורשת רמת אבטחת מידע גבוהה אותה מימשנו באמצעות הפיירווול של פאלו אלטו".

בועז יהודה, מנהל פעילות טלדור תקשורת, הוסיף כי "כחלק מהתהליך אוחדו כמה שרתים פיזיים לשרת פיזי אחד, עם מספר זהה של שרתים וירטואליים. המוצר החדש שהוטמע במסגרת הפרויקט מספק אבטחת מידע ומגן על ליבת המערכת. הפיירוול הוא המוצר המרכזי להגנה על הארגון ומאפשר לאכוף את נוהלי אבטחת המידע בו בצורה יעילה ונוחה, תוך מתן שירות ללקוח באופן רציף ובלא תקלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים