תוכן שיווקי

גטר מרחיבה את סל מוצרי התקשורת שלה

הודיעה על שותפות לצורך הפצה של מוצרי חברת ההיי-טק הישראלית סיקלו, לשוק הישראלי. ביניהם מוצרי הגיגה ביט האלחוטי בגלים מילימטרים

07/10/2018 12:00
סיקלו.

גטר-טק מקבוצת גטר הודיעה בימים אלו על שותפות לצורך הפצה של מוצרי חברת ההיי-טק הישראלית סיקלו, לשוק הישראלי.

סיקלו מפתחת ומייצרת מערכות תקשורת אלחוטית נייחת עם קיבולת של עד 10 גיגה ביט לשנייה. אחת הבעיות המרכזיות בהעברת תקשורת אלחוטית במהירות כה גבוהה היא היכולת להבטיח את רוחב הפס עד לתחנות הקצה בלי הפרעות, אף בפריסה רחבה.

בעולם מקובל לפתור בעיה זו על ידי שימוש בתחומי תדר גבוהים מאוד, 60,70/80GHz, הנקראים גם גלים מילימטרים וסיקלו היא המובילה העולמית בתחומים הללו מזה 7 שנים ברציפות. מדובר בתדרים שכיום הם גם הזמינים וגם הרחבים ביותר, עם יכולת מתן שרות איכותי מבוסס SLA (ר"ת Service Level Agreement) ידוע מראש למשך שנים, ולכן ציוד סיקלו מתאים גם לרשתות עם דרישות זמינות מחמירות ביותר.

המגוון הרחב ביותר בעולם למוצרי תקשורת בגלים מילימטרים

מוצרי סיקלו מותקנים כיום כשכבת הרשת בערים חכמות, חיבורי מצלמות אבטחה, תמסורת ליחידות WiFi ציבורי, חיבור בין בנינים, גיבוי והרחבת פריסת סיבים אופטים ועוד.

לסיקלו המגוון הרחב ביותר בעולם למוצרי תקשורת בגלים מילימטרים, ובאמצעות השותפות גטר טק מרחיבה משמעותית את סל מוצרי התקשורת אותם היא מציעה לערוץ השותפים שלה, הכולל משווקים, ספקי תקשורת ואינטגרטורים מקומיים.

גטר הינה הנציגה הרשמית בישראל של מוצרי Ruckus  בתחום התקשורת האלחוטית ומוצרים נוספים משלימים מהחברות Arris DrayTek, Grandstream, Microsemi, SNOM, Purple Wi-Fi, Fanvil, Digium ועוד.

לדברי רפאל זינגר, מנכ"ל גטר טק, "מוצרי סיקלו  מאפשרים לנו להציע פתרון מלא מקצה לקצה לערוץ ההפצה שלנו כפתרון תקשורת מוביל לערים חכמות ולמגוון יישומים עם דרישה להעברת נתונים בקצב גבוה ללקוחות".

"גטר כל הזמן גדלה ומרחיבה את מעמדה בתחום התקשורת עם מותגים מובילים. כבר היום אנו מספקים תמסורת נתונים לאלפי נקודות קצה, באמצעות המוצרים אותם אנו משווקים ונותנים מענה לעשרות שותפים שלנו המיישמים פרויקטים רחבי היקף בתחום זה. הוספת Siklu לסל הפתרונות שלנו מתאימה לנו כמו כפפה ליד", הוא אמר.

לדברי אייל אסא, מנכ"ל סיקלו, "היה חשוב לנו במיוחד להוסיף שותף אסטרטגי מוביל בשוק הבית שלנו, ישראל, ובחרנו בגטר המביאה עמה ניסיון רב במתן פתרונות לרשתות תקשורת וסל רחב של מוצרים משלימים. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה הזה יביא ללקוחות בשוק פתרון איכותי לבעיה הידועה של עומסים בהעברת נתונים והצורך למידע כאן ועכשיו בקצבים גבוהים".

מוצרי החברה יוצגו במסגרת כנס 360TELECOM שייערך ב- 8.11.18 יום ה', במלון הרודס הרצליה. האירוע מיועד לשותפים עסקיים ויועצים בלבד.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים