ארה"ב: תקלה במערכת המעקב הממחושבת של דלתא איירליינס השביתה המראות
החברה הודתה כי "בעיה טכנולוגית" במערכת הביאה לעצירת המראות טיסות הפנים שלה אמש (ג') ● הטיסות התחדשו לאחר זמן קצר והחברה הבטיחה שהתקלה לא גרמה להפרעות לטיסות שנמצאו באוויר
דלתא איירליינס, חברת התעופה השנייה בגודלה בארצות הברית ואשר פועלת מבסיסה שבאטלנטה, חוותה הפסקה בפעילות האונליין של מחשביה, שהביאה לעצירת המראות טיסות הפנים שלה, כך על פי דיווחים בתקשורת והודעה בחשבון החברה בטוויטר.
אנשי דלתא אמרו כי חברת התעופה נתקלת ב"בעיה טכנולוגית" במערכות המחשוב, ככל הנראה במנגנון מעקב הטיסות הממוחשב שלה, והבטיחו שהתיקונים נמצאים בעיצומם.
נוסעים נסערים, שחוו את התקלה על בשרם, פנו גם הם לצייץ בטוויטר אודות העיכובים בהמראות, ועל כך שאינם יכולים לקנות כרטיסים באתר האינטרנט של החברה או לבדוק את מצב הטיסות שלהם, ורבים נותרו לדבריהם תקועים במטוסים, שעוכבו בעודם על מסלולי ההמראה בכל רחבי המדינה.
חברת התעופה פרסמה את ההצהרה הבאה: "צוותי ה-IT של דלתא פועלים במרץ בכדי לטפל בבעיה טכנולוגית המשפיעה על חלק מהמערכות שלנו. הוצאנו צו קרקוע של דלתא בזמן שאנו פועלים בכדי להחזיר המערכות לפעולה מהר ככל האפשר. אנו מתנצלים בפני כל הלקוחות על אי הנוחות הזו".
כעבור כשעתיים וחצי הודיעה דלתא איירליינס שמערכת המחשב שבה לפעולה מלאה. אנשי החברה הבטיחו שהפעולות חזרו לנורמה ושחברת התעופה פעלה בזריזות בכדי לדאוג לנוסעים שהטיסות שלהם הופרעו. החברה הבטיחה שהתקלה שקרקעה את ההמראות לא השפיעה על הטיסות שנמצאו באוויר.
תגובות
(0)