תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי ה-Tough Mudder למען גדולים מהחיים: סיגל אלבאום

20/09/2018 12:52
סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל. צילום: יח"צ

אנשים ומחשבים, עמותת גדולים מהחיים ואלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, הכריזו על קמפיין רביעי לגיוס תרומות למען העמותה.

זו הפעם הרביעית שבה נבחרת מנהלים, מנכ"לים ומנמ"רים תצא לבצע את אתגר ה-Tough Mudder, והפעם במאי הקרוב בלונדון. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח של הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, התמודדות עם מכשולי צלילה בקרח, מעבר דרך תילי חשמל ושילוב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למטרת על: גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

כהן, קפטן הנבחרת, יוביל אותה שוב לאתגר. לדבריו, "זהו הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול יותר, מרשים יותר, קשוח יותר ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף. הנבחרת תתחיל את אימוניה בנובמבר הקרוב למשך חצי שנה ותעבור אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

הוא הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד, הן פיזית והן מנטאלית. עידית ג'וס תנהל את קמפיין 2019 ויועד דותן, מנמ"ר פלסטו-שק, יהיה אחראי על נושא התרומות. השניים עובדים על תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – מיליון שקלים".

מי את סיגל אלבאום?

מה הם מקום עבודתך ותפקידך בחברה:

"מנכ"לית לנובו ישראל"

מה הם ההישגים והפרויקטים המשמעותיים שביצעת בשנים האחרונות?

"במסגרת השתייכותי לחבר הנאמנים של הדסה אינטרנשיונל, אני עוסקת בפעילות המקדמת פרויקטים נבחרים וחשובים לבית החולים כגון רכישת מכשיר סיטי חדש והקמת מרכז שיקום לנכי צה"ל בהדסה. כמו כו אני עוסקת בליווי פעילות המקדמת יזמות בקרב בני נוער מצטיינים בפריפריה כחלק מפעילות של ארגון יוניסטרים".

מהי הזיקה שלך לספורט? איזה סוג פעילות את מבצעת וכמה פעמים בשבוע?

"רכיבה על סוסים, פעמיים בשבוע ( חבל שאין זמן ליותר…)".

מה הם התחביבים שלך:

"רכיבה על סוסים"

מה מושך אותך להשתתף באתגר ב- Tough Mudder למען ילדי "גדולים מהחיים" ?

"תרומה לקהילה תוך שילוב אתגר אישי"

מה יגידו במשפחה?

"יתמכו ויפרגנו"

יש עוד דברים שכדאי שנדע עליך?

"אני אוהבת אתגרים ולמרות שאני לא עוסקת כרגע בספורט אירובי, אני מקווה לעמוד במשימה. מאמינה שהמשימה היותר חשובה הנה התרומה והנתינה לילדים שהם באמת גדולים מהחיים. בהצלחה לכולנו".

 

אירועים קרובים